Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 28 van de 28 EersteEerste ... 18262728
Resultaten 271 tot 278 van de 278
    Ik ben sinds augustus met pensioen en net klaar met mijn werkkamerverbouwing.
    Ik zou het heel fijn vinden om ook zo'n mal te mogen ontvangen.
    hartelijke groet
    René

Haha, iedereen is hetzelfde aan het doen (over de jaren heen). Hier nog een liefhebber van een mal mocht er nog ergens eentje in de buurt van Leiden zwerven.

FonSmkb,

Mocht het zo uitkomen, ik ben ook geïnteresseerd in een mal!

Groet,
    Jorrit

Pfoe, hier ook interesse. Ik heb afgelopen week zelf een blad geprobeerd te maken met een gaatjesboard, maar dat is goed mislukt. Je mist precisie door het boren en doordat het gaatjesboard ook niet helemaal klopt (je ziet waar het volgende raster uit is gesneden). Mocht er iemand een template hebben in omgeving Utrecht (Bunnik woon ik), of als er nog templates worden gemaakt, dan hou ik mij zeker aanbevolen.

Ik ben trouwens ook wel geïnteresseerd in het ontwerp van van de mal om hem zelf te CNC-en bij de lokale hackerspace / fablab / protospace. Is dat misschien een optie?
    Laatst gewijzigd door TheJVH; 07-01-20 om 21:03.

Ik heb ook belangstelling voor een mal. De tafel staat al klaar om te boren... Dus zet mij ook svp op de lijst.

Mijn eerste reactie op dit forum. Mag ik ook op de lijst?

Nog geen leuke opmerking onderin. Maar vind sommige hilarisch

Mocht er nog een keer een batch zijn dan houd ik mij aanbevolen om ook een mal te gebruiken voor een nieuwe werkbank zodra ons huis klaar is

Groet,
    Erik

Hier nog een aanmelder Ziet er goed uit en erg nuttig!

Forum Rechten