Meld hier je nieuwste hand gereedschap aanschaf !

D

DervishD

Guest
hemski zei:
vandaag eindelijk mijn TM1- tenonmaker van Bridgecity ontvangen. Heb hem geloof ik 5 maanden geleden besteld. Ze maken alles i badges, als er voldoende bestellingen zijn gaan ze pas produceren. Meestal maken ze net iets meer dus als je geluk hebt kun je er nog wel 1 bestellen. Is zoals je van BC mag verwachten een prachtige tool, voor veel werkplezier zullen we maar zeggen.

Een speciaal stuk gereedschap voor een simpele pen en gat verbinding? Het moet niet gekker worden :lol:
 

TH0M

Actieve deelnemer
9 sep 2010
664
29
Arnhem
hemski zei:
vandaag eindelijk mijn TM1- tenonmaker van Bridgecity ontvangen.

Wat een simpel doch geniaal apparaat! Heb een tijd moeten zoeken naar hoe het nu werkt, maar ik heb hem door. Ik ga er eens over nadenken hoe ik dit zelf kan maken! :lol:
 

woodie

Actieve deelnemer
5 nov 2010
188
1

TH0M

Actieve deelnemer
9 sep 2010
664
29
Arnhem
Zo zie je maar, ook hiervan bestaat al een DIY versie! Ik zat zelf te denken om een schuifmaat te verbouwen!
 

baas oud

Administrator
3 jan 2008
56
3
Onderwerp gesloten! Was even leuk, maar heel veel leuke aankopen van bijzonder gereedschap komen veel meer tot hun recht als ze een eigen topic hebben en er wat meer specifiek op gereageerd kan worden.

uw beheerder.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.