Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 6 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 56
    Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2014

Dewalt DW745 (type 4) & werkstation

Beste medeforummers,

Ik heb onlangs mijn vorige zaagtafel (Metabo PS250) verkocht en na lang zoeken uiteindelijk gekozen voor de Dewalt DW745 type 4.
    Ik wil dit topic gaan vullen met een review van deze machine en de aanpassingen die ik rond deze machine ga maken.
    Ik denk dat dit voor veel leden zinvolle informatie is.

Ik heb de Metabo verkocht omdat deze machine niet degelijk en nauwkeurig genoeg was naar mijn mening, daarnaast is de machine voor zijn capaciteit nog groot en zwaar. Ik gebruikte hem op een stalen X-stand en het geheel was lastig verplaatsbaar in mijn schuurtje.

De Dewalt is kleiner en lichter maar kwalitatief een stap vooruit. Ik wil door deze zaag te integreren in een verrijdbaar werkstation de capaciteit van deze zaag maximaal benutten.

Inhoud en foto's volgen snel!
    Laatst gewijzigd door HansB; 08-01-16 om 16:03.

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Ook benieuwd naar je aanpassingen, ik heb ook een DW745/4

Goede keus, ik denk persoonlijk dat er geen betere zaagtafel bestaat onder de 1000 euro (samen met zijn grotere broertje)

Senior Member
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Ben benieuwd naar de nauwkeurigheid aangezien deze machine door DeWalt op de markt gezet wordt als een machine die bedoeld is voor de bouw.
    La Passione Passa dal Cuore

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Voor het plaatsen van reviews kan je hier terecht: http://www.woodworking.nl/forumdispl...rkingsmiddelen.

De titel verraad het ook al zo'n beetje
    Met vriendelijke groet,
    Joris

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jpandriesse Bekijk Berichten
    Voor het plaatsen van reviews kan je hier terecht: http://www.woodworking.nl/forumdispl...rkingsmiddelen.

De titel verraad het ook al zo'n beetje
    Ah, titel veranderd

Het is mijn bedoeling niet alleen een review te maken maar ook de bouw van een gecombineerd frees/zaagstation vast te leggen.

Als dat alsnog niet hier thuis hoort mag een moderator zich zo vrij voelen dit te verplaatsen.

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Top. Ben benieuwd naar je project, succes er mee!
    Met vriendelijke groet,
    Joris

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2010
    En benieuwd naar dit project.
    Wou mijn zaag (dw7491) ook integreren in een mobiele werkbank, maar uiteindelijk heb ik een mobiele werkbank gemaakt met nog een apart bankje (op wieltjes) waar de zaag opstaat

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gobert Bekijk Berichten
    Ben benieuwd naar de nauwkeurigheid aangezien deze machine door DeWalt op de markt gezet wordt als een machine die bedoeld is voor de bouw.
    Correctie de basis van deze machine is door elu op de markt gezet
    Overigens zeer praktische machine

Senior Member
    Ingeschreven
    Feb 2015
    ELU, dasswar einmal. En sinds DeWalt het overgenomen heeft zijn er in het algemeen toch wel consessies aan de kwaliteit gedaan.
    La Passione Passa dal Cuore

Forum Rechten