Keuze werkbank voor pennen, goblets etc.

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Heel mooie machine.
Eindelijk de knoop doorgehakt waar je heel veelplezier mee zal beleven.
En nu maar werkstukjes draaien en ons trakteren op uw creaties.
Succes Wim.
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.446
539
gefeliciteerd met de aankoop van deze machine.
Van een Hbm naar deze Jet: dat noem ik nou het rijpen van een idee.
De extra kracht van de motor en de grotere nauwkeurigheid heb je meer mogelijkheden,prima passend bij je ambities

groeten,
Ornament
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Mooie machine !! Ik zag op de foto al je volgende investeringen aan te wisselen gereedschap ....hahaha....

Ja dat gereedschap slaat echt als een tang op een varken :). Om me rot te schamen maar daardoor heb je wel elke maand weer wat leuks te kopen om de hobby uit te breiden.

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Heel mooie machine.
Eindelijk de knoop doorgehakt waar je heel veelplezier mee zal beleven.
En nu maar werkstukjes draaien en ons trakteren op uw creaties.
Succes Wim.

Dank je Didier, ik zal blijven posten :). Misschien dat ik morgen een dagje vrij neem om alvast te kunnen starten.

gefeliciteerd met de aankoop van deze machine.
Van een Hbm naar deze Jet: dat noem ik nou het rijpen van een idee.
De extra kracht van de motor en de grotere nauwkeurigheid heb je meer mogelijkheden,prima passend bij je ambities

groeten,
Ornament

Dankzij de tips hier ben ik bij een duurdere bak uitgekomen en dat voelt geweldig. Ik heb zo'n gevoel dat ik veel meer kan dan tot nog toe en dat er een wereld aan mogelijkheden is opengegaan. En dus heb ik geen idee waar te beginnen :).
 
Laatst bewerkt:

Leo Van Der Loo

Post veel
13 apr 2014
1.494
407
Atikokan Ontario Canada
Ja dat gereedschap slaat echt als een tang op een varken :). Om me rot te schamen maar daardoor heb je wel elke maand weer wat leuks te kopen om de hobby uit te breiden.



Dank je Didier, ik zal blijven posten :). Misschien dat ik morgen een dagje vrij neem om alvast te kunnen starten.



Dankzij de tips hier ben ik bij een duurdere bak uitgekomen en dat voelt geweldig. Ik heb zo'n gevoel dat ik veel meer kan dan tot nog toe en dat er een wereld aan mogelijkheden is opengegaan. En dus heb ik geen idee waar te beginnen :).

Wim proficiat :), je hebt een goede keus gemaakt die je veel plezier kan brengen, en ja nu kan je dus niet de bank de schuld geven als het mis gaat :D

Je kunt met zoiets beginnen,

square roof birdhouse ornament.jpg Black Ash & Maple roof.jpg scoop.jpg toothpick dispenser.jpg

Have fun and take care 1thumb.gif
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.