Tormek T8 slijpmachine te koop. Ongebruikt. Met diverse hulpstukken. Originele aankoopbon aanwezig. Nog 3 jaar garantie. Alles bij elkaar nu op internet voor aanbiedingsprijs 800€.
Vraagprijs is 500€.
Vraagprijs is 500€.
Bedankt voor de achtergrond info in ieder geval!Ik zal je wat info geven. Ik ben een bouwer van trein modelbanen op madurodamschaal. Na mijn pensioen opleiding meubelmaken gedaan. Van plan van alles te gaan maken, maar het kwam er niet van. En omdat ik denk dat het er ook niet meer van komt, biedt ik al mijn apparaten te koop aan. Ze zijn allemaal niet of slechts sporadisch gebruikt. Ik vraag een heel redelijke prijs. En dan krijg je dus wat sommigen blijkbaar denken, en terecht, het is bijna te mooi om waar te kunnen zijn, of erger, het kan niet kloppen. Maar in mijn geval is er niets aan de hand, en zijn een aantal van de forumleden nu blij met goede apparaten voor een heel goede prijs. En op een forum als dit heb je minder( tot nu toe geen!) last van marktplaats cowboys. Tot 2 weken geleden kende ik dit forum niet. Hopelijk is het nu wat meer duidelijk. Wrsch. verkoop ik hierna nog mijn schuurmachines, en dan neem ik weer afscheid van dit forum.
Ik zal je wat info geven. ...