Tormek T8 slijpmachine, ongebruikt !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paulushen

Nieuw lid
27 jan 2022
10
14
Driel
Tormek T8 slijpmachine te koop. Ongebruikt. Met diverse hulpstukken. Originele aankoopbon aanwezig. Nog 3 jaar garantie. Alles bij elkaar nu op internet voor aanbiedingsprijs 800€.
Vraagprijs is 500€.
 

Bijlagen

  • 1644841522240.jpg
    1644841522240.jpg
    105,5 KB · Weergaven: 118
  • 1644841552359.jpg
    1644841552359.jpg
    163,2 KB · Weergaven: 124
  • 1644841568295.jpg
    1644841568295.jpg
    88,7 KB · Weergaven: 112
  • 1644841582886.jpg
    1644841582886.jpg
    118,9 KB · Weergaven: 111
  • 1644841927303.jpg
    1644841927303.jpg
    95,4 KB · Weergaven: 113

dragonhaertt

Actieve deelnemer
11 jun 2020
214
117
Even niet aan deze specifieke advertentie gerelateerd, maar wat is de reden dat je zo veel ongebruikte apparaten te koop hebt staan?
Niet vervelend bedoeld, maar je hebt verder niks over jezelf staan op dit forum (geen into ofzo) en al binnen afzienbare tijd een flinke selectie nieuwstaat gereedschap aangeboden.
Als je misschien iets meer weet te vertellen over de achtergrond van deze artikelen zal je misschien wat sneller reacties krijgen.
 

Paulushen

Nieuw lid
27 jan 2022
10
14
Driel
Ik zal je wat info geven. Ik ben een bouwer van trein modelbanen op madurodamschaal. Na mijn pensioen opleiding meubelmaken gedaan. Van plan van alles te gaan maken, maar het kwam er niet van. En omdat ik denk dat het er ook niet meer van komt, biedt ik al mijn apparaten te koop aan. Ze zijn allemaal niet of slechts sporadisch gebruikt. Ik vraag een heel redelijke prijs. En dan krijg je dus wat sommigen blijkbaar denken, en terecht, het is bijna te mooi om waar te kunnen zijn, of erger, het kan niet kloppen. Maar in mijn geval is er niets aan de hand, en zijn een aantal van de forumleden nu blij met goede apparaten voor een heel goede prijs. En op een forum als dit heb je minder( tot nu toe geen!) last van marktplaats cowboys. Tot 2 weken geleden kende ik dit forum niet. Hopelijk is het nu wat meer duidelijk. Wrsch. verkoop ik hierna nog mijn schuurmachines, en dan neem ik weer afscheid van dit forum.
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.737
399
Een vriend (en forumlid) en ik hebben onlangs een aantal machines gekocht van Paulushen en ik kan je garanderen dat de verkoper én de machines 100% te vertrouwen zijn. De Tormek heb ik ook gezien en is werkelijk in perfecte staat.
 

dragonhaertt

Actieve deelnemer
11 jun 2020
214
117
Ik zal je wat info geven. Ik ben een bouwer van trein modelbanen op madurodamschaal. Na mijn pensioen opleiding meubelmaken gedaan. Van plan van alles te gaan maken, maar het kwam er niet van. En omdat ik denk dat het er ook niet meer van komt, biedt ik al mijn apparaten te koop aan. Ze zijn allemaal niet of slechts sporadisch gebruikt. Ik vraag een heel redelijke prijs. En dan krijg je dus wat sommigen blijkbaar denken, en terecht, het is bijna te mooi om waar te kunnen zijn, of erger, het kan niet kloppen. Maar in mijn geval is er niets aan de hand, en zijn een aantal van de forumleden nu blij met goede apparaten voor een heel goede prijs. En op een forum als dit heb je minder( tot nu toe geen!) last van marktplaats cowboys. Tot 2 weken geleden kende ik dit forum niet. Hopelijk is het nu wat meer duidelijk. Wrsch. verkoop ik hierna nog mijn schuurmachines, en dan neem ik weer afscheid van dit forum.
Bedankt voor de achtergrond info in ieder geval!
Zo'n tormek is een prachtig apparaat en ik zou er ook graag een willen hebben, maar dan moet ik echt even beter verdiepen in wat ik precies nodig heb en wil, qua model en accessoires.
 

dirkvanbergen

Actieve deelnemer
26 jan 2021
209
99
Ik zal je wat info geven. ...

Goed verhaal Paulushen! Ik moet eerlijk zeggen toen ik je oorspronkelijke advertentie zag met allemaal mooie Hammer machines, er toch wel alarm bellen gingen rinkelen in mijn hoofd. Bedankt voor de uitleg! Jammer voor jou dat deze mooie hobby toch niet uitpakt zoals je had gehoopt. De prijzen die je er nu voor vraagt is bijna gelijk aan liefdadigheid, en ik houd het forum in de gaten voor je schuurmachines. Als je toevallig een vandikte schuurmachine hebt staan zoals een laguna 16/32 sta ik vooraan ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.