Saksische schuur

Bert2

Actieve deelnemer
13 jan 2014
481
1
Holten
Dank je Jelte, wou dat ik wist hoe ik de foto's er groter op krijg.
Ben al een stukje verder gekomen, komende periode een aantal dagen vrij, hoop dat het weer meezit dan komen alle sporen er wel op. Inmiddels 120M2 vloerplanken of liever gezegd dakplanken besteld, komen deze week. Zou mooi zijn dat ik daarvan nog een aantal dit jaar op het dak krijg maar dat zal wel een brug te ver zijn
 

Bert2

Actieve deelnemer
13 jan 2014
481
1
Holten
Door griep een kleine onderbreking maar weer een stukje opgeschoten.
Kilkeper zit erin met de sporen.
nu de laatste 2 hoekkepers nog en dan de rest van de sporen.
Heb al zin om de vloerdelen op de sporen te leggen, werkt meer in het oog.

Fijne kerstdagen allemaal!
image.jpg
 

Bert2

Actieve deelnemer
13 jan 2014
481
1
Holten
Hoi Jelte,
beetje sneeuw en vorst houd me niet tegen al kost het wat meer tijd. Afgelopen zaterdag was het helemaal een uitdaging maar toch weer een hoek afgekregen. Nu aan de oostzijde nog een aantal sporen en dan de vloerdelen erop.
Inmiddels heb ik de pannen en vorsten ook binnen. Gebruikte Oude holle, blauw gesmoord.
Wellicht kan ik in het weekend weer een foto plaatsen.
 

Bert2

Actieve deelnemer
13 jan 2014
481
1
Holten
Dank je!
Jelte heeft er ook opmerkingen over gemaakt, heb geen idee hoe ik ze er groter op krijg, foto's maak ik met een hoge resolutie, op mijn Mac zien ze er goed uit, na het uploaden blijft er veel minder van over dus even geen idee.
 

Bert2

Actieve deelnemer
13 jan 2014
481
1
Holten
Even een poging om ze direct van de mac te plaatsen, zie dat ie vervolgens gekanteld verschijnd.IMG_3969.jpg

Ah ha, resolutie wel veeeeel beter, het komt dus door uploaden vanaf ipad.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Hij is als bijlage toegevoegd, alleen niet zichtbaar voor mij (ons?) MAAR je gaat de goede kant op, ze zijn nu iig groter....zo zie je meer van de details
 

Bert2

Actieve deelnemer
13 jan 2014
481
1
Holten
Het blijft magie, beide foto's heb ik op precies dezelfde manier geupload, de eerste zonder te draaien, die zie ik in de tekst, de 2e identieke eerst gedraaid en dan op dezelfde manier geupload, die zie ik als bijlage staan. Na ja, erop klikken en ik zie hem.
Ze zijn in ieder geval gelukkig beter
 

Jelte89

Actieve deelnemer
29 okt 2015
326
3
35
Rijssen
Bedankt voor de moeite Bert! We zijn allang blij dat we wat meer detail zien, ik sla ze nu op, op mijn computer en dan draai ik ze
Ps.. de foto uit je post van 10:30 kunnen we inderdaad niet zien,
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Ja....tof !
eindelijk de boel goed te bekijken
Wat een tof project !!

Als onze prieel/huisje in de tuin OOIT aan vervanging toe is, zou ik ook wel zoiets willen knutselen, ontzettend gaaf !
 

Bert2

Actieve deelnemer
13 jan 2014
481
1
Holten
Ondanks de sneeuwbuien lekker doorgeklust, mooi dat het al wat langer licht is.
Aan 1 zijde nog een paar sporen en dan kan ik met de aftimmering beginnen, meters maken :)

Deze kant moet nog:
IMG_4075.jpg
Dakpannen liggen al klaar:
IMG_4072.jpg
Nog een paar sfeerfoto's:
IMG_4070.jpg
IMG_4074.jpg
IMG_4073.jpg
 

Bijlagen

  • IMG_4075.jpg
    IMG_4075.jpg
    102 KB · Weergaven: 462

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.