Hoekaanslag Lineaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schipper

Actieve deelnemer
22 sep 2014
27
1
Dankjewel. Track and trace code binnen met een voor een landrover liefhebber mooi nummer
 

Remrof

Nieuw lid
15 apr 2015
11
0
Goed om te horen dat ze binnen zijn. Kan niet wachten tot ik 'm binnen heb en kan testen.
 

Zjerardo

Actieve deelnemer
10 mrt 2014
48
0
Spannend :)

Nu heb ik echt wel een goed excuus tegenover de vriendin om eindelijk die invalzaag met lineaal aan te schaffen... want de hoekaanslag is al onderweg ;)
 

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
Ik post vandaag de 1e batch(als je gister de code heb ontvangen)
Ik hoop vrijdag of zaterdag de 2e batch op de post te doen.. als je vandaag een T&T code hebt ontvangen.
Moet 2e batch nog in doosjes inpakken en naar t postkantoor brengen..
Iedereen zou n u een t&t code moeten hebben ontvangen!

Ook mag je me nu mailen om hem te komen ophalen!
Gelieve niet in een prive bericht.. Die heb ik al 10 keer moeten legen sinds de bestellingen begonnen zijn!


Groeten,

Nico
 

Bert2

Actieve deelnemer
13 jan 2014
481
1
Holten
Jippie
<Nico Bubberman gaat u een pakket sturen.
Omschrijving: 420>
Dank voor alle effort!!
 

Den Deze

Actieve deelnemer
4 apr 2010
661
0
Keerbergen, België
Ik was blijkbaar nét op tijd voor de adreswijziging, heb mijn T&T reeds ontvangen.
Via deze weg wil ik Nico nog maar eens bedanken voor al het werk dat hij hier heeft ingestoken!
 

schumi

Nieuw lid
13 sep 2014
24
2
Hallo Nico,

Zijn er nog Hoekaanslagen over? Ik heb best belangstelling voor dit mooie stukje werk?

Groeten,

Marc
 

iedereen en niemand

Actieve deelnemer
8 okt 2012
520
0
Ook hier liggen ze op de mat. Het ziet er allemaal echt super uit. En Nico nogmaals heel erg bedankt voor alle moeite en voor dit leuke initiatief.

Groet, Julian
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.