Hoekaanslag Lineaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remrof

Nieuw lid
15 apr 2015
11
0
Misschien als one-time-tool via één of andere gereedschapswinkel?

Die willen dan waarschijnlijk wel een deel van de opbrengst. Dat moet je vervolgens doorberekenen in de prijs.

Als dit vaker wordt gedaan, kan je beter kijken of iemand hier (voor een kleine bijdrage) wil helpen. Dat is altijd goedkoper dan een winkel er bij betrekken.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
of iemand die dat in zijn vrije uurtjes doet en dan een gratis exemplaar verdient, goedkoper dan een willekeurige gereedschap winkel en zo blijft het leuk voor iedereen
 

SjoerdvR

Actieve deelnemer
6 jun 2016
542
319
Ik wil dat best op me nemen hoor. Met een excel scriptje zijn die facturen zo gemaakt :)
Ruil voor een product vind ik een goede. Mits ik er iets aan heb want ik heb geen lineaal noch invalzaag :) in dat geval doe ik het gewoon zo.
 

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
Met hulp van een bestel formulier op m`n site kom ik een heel eind! Wie weet kan ik er gelijke en betaalfunctie met ideal of paypal aanhangen! Ik heb goede website programmeurs in m`n omgeving.. Ik verwachtte met deze actie vooral niet zoveel mensen te bereiken haha, anders had ik het sowieso wel op zo`n manier geprobeerd te regelen. Ik denk ook niet dat we het helemaal via een winkel moeten gaan spelen.. Gewoon bestellen, dat aantal laten maken.. Voor niemand een risico.

Ik moet nog van een stuk of 13 mensen het bedrag nog krijgen. Dus de betaling loopt al goed! De order is vorige week maandag geplaatst.. Als het snijwerk binnen is bij het bedrijf dat de opdracht doet kan ik vast een indicatie geven wanneer ik kan gaan versturen.

Groeten,

Nico
 

matrex-online

Actieve deelnemer
27 feb 2013
278
2
Met hulp van een bestel formulier op m`n site kom ik een heel eind! Wie weet kan ik er gelijke en betaalfunctie met ideal of paypal aanhangen! Ik heb goede website programmeurs in m`n omgeving.. Ik verwachtte met deze actie vooral niet zoveel mensen te bereiken haha, anders had ik het sowieso wel op zo`n manier geprobeerd te regelen. Ik denk ook niet dat we het helemaal via een winkel moeten gaan spelen.. Gewoon bestellen, dat aantal laten maken.. Voor niemand een risico.

Ik moet nog van een stuk of 13 mensen het bedrag nog krijgen. Dus de betaling loopt al goed! De order is vorige week maandag geplaatst.. Als het snijwerk binnen is bij het bedrijf dat de opdracht doet kan ik vast een indicatie geven wanneer ik kan gaan versturen.

Groeten,

Nico


super ben erg benieuwd!
 

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
Als t goed is krijg ik deze week de hele bestelling bezorgd!
Dan is het weer aan mij om te versturen. Naar verwachting doe ik dat eind volgende week, begin volgende week.
Ik verstuur alleen de pakketje van betaalde orders! Niet betaald is geen tool!
Wel verstuur ik dan een herinnering dat je nog moet betalen!

Groeten,

Nico
 

Gobert

Actieve deelnemer
12 feb 2015
170
0
Omgeving Arnhem
Hoe kunnen mensen nu nog niet betalen? Verwachten ze dan maar dat je alles voorfinanciert? Je bent toch geen bank. Eigenlijk een beetje schandalig.
 

iedereen en niemand

Actieve deelnemer
8 okt 2012
520
0
Namen van de niet betalers publiekelijk maken......
dit is absoluut steilloos.


Dat lijkt me ook weer wat overdreven, we vergeten allemaal wel eens wat. Ik zou ze gewoon nog een mailtje sturen en daarin zetten dat er nog betaald moet worden. En dat wanneer dat niet tijdig gebeurd op moment dat de bestelling binnen is bijvoorbeeld. Dat er inderdaad andere mensen blij mee worden gemaakt.
 

sjefke32

Actieve deelnemer
8 apr 2016
45
1
Bergen op Zoom
Dat lijkt me ook weer wat overdreven, we vergeten allemaal wel eens wat. Ik zou ze gewoon nog een mailtje sturen en daarin zetten dat er nog betaald moet worden. En dat wanneer dat niet tijdig gebeurd op moment dat de bestelling binnen is bijvoorbeeld. Dat er inderdaad andere mensen blij mee worden gemaakt.

Ik ben het met je eens dat het openbaren van namen die nog niet betaald hebben wat ver gaat. Echter zie ik net dat de factuur op 1 Oktober al is verzonden. Inmiddels zijn we dus ruim 2 weken verder en dan vind ik het onderhand wel tijd worden.
Verstuur dan een laatste herinnering en maak er anders iemand op de wachtlijst blij mee. Nico neemt het financiële risico, dan moeten wij daar ook netjes mee omgaan lijkt me.
 

Bert2

Actieve deelnemer
13 jan 2014
481
1
Holten
:rolleyes:Van die schandpaal was uiteraard niet serieus bedoeld.
Wel een beetje jammer. Zou ook de mensen op de reservelijst kiezen.
 

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
Vandaag een herinnering gestuurd :) Wie weet kan t ook aan m`n administratie liggen.
Ik laat zeker weten als er tools overblijven!

Groeten,

Nico
 

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
Ik heb alle aanslagen binnen, Ik heb de doosjes binnen!
Dus op naar de volgende fase!
versturen naar jullie!

Ik heb deze week niet ontzettend veel tijd! Ik hoop ze volgende week allemaal op de post te hebben! Even geduld a.u.b.
Als t goed is krijgt iedereen automatisch een track en tracecode om je pakketje te volgen en de postbode op te wachten!

DSCF3458.jpg
(sorry slechte foto, ik krijg hem ook niet omgedraaid)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.