Anarkissie

A

Athanor

Guest
Mooie presentatie hoor! Gebruik je een "kop" camera? Geinig hoor!

Rendew in ieder geval weer tevreden gesteld:)

Fons
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Psst… Rendew… Filmpje…


HELEMAAL TOP !!!!!! Dat wordt/is een prachtkist !!!!!!!!

Met mijn kissie gaat het allemaal wat minder dan de bedoeling is....... allerlei probleempjes eeuuuhh PROBLEMEN met HOOFDLETTERS .
 
Laatst bewerkt:

ArtHarg

Post veel
9 jan 2009
1.810
1
Den Haag
www.artharg.nl
Gebruik je een "kop" camera?
Yep. Ik heb een GoPro camera'tje gekocht met o.a. een hoofdband erbij. En daarmee is dit opgenomen.

HELEMAAL TOP !!!!!! Dat wordt/is een prachtkist !!!!!!!!

Met mijn kissie gaat het allemaal wat minder dan de bedoeling is....... allerlei probleempjes eeuuuhh PROBLEMEN met HOOFDLETTERS .
Thanks. Gewoon doorgaan Rendew, dan komt het allemaal goed. Als je maar adem blijft halen ;)
 

Huib

Actieve deelnemer
11 nov 2012
707
8
Gouda
Yep. Ik heb een GoPro camera'tje gekocht met o.a. een hoofdband erbij. En daarmee is dit opgenomen.;)

Waanzinnig veel mogelijkheden en goede beelden. Ben een groot fan/gebruiker van gopro en nog niet aan gedacht om deze in te zetten voor..... Naast het mooie eindresultaat een prima overzicht van je project.
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.766
146
Rotterdam
Duidelijk filmpje. Ik moest wel ff wennen aan de vervorming.
En een mooie kist.
We hebben nu onze eigen Hollandse Chris Swartz.
 

ArtHarg

Post veel
9 jan 2009
1.810
1
Den Haag
www.artharg.nl
Die profielschaven gebruik ik niet zo heel vaak. Voor deze kist heb ik een holle schaaf gebruikt om de wand van het zaagvak aan de bovenkant af te ronden en veer- en groefschaven voor de bodem. Dan nog een ploegschaaf en sponningschaven voor onder anderen het deksel en de zijwanden en zo.

De meeste van die schaven moet ik sowieso nog werkend maken. Klusje voor als ik een keer niks anders in de steigers heb staan, óf als ik er acuut eentje nodig heb :)
 

ArtHarg

Post veel
9 jan 2009
1.810
1
Den Haag
www.artharg.nl
De bodems van de laatjes zitten erin, dus de kist in in gebruik. Ik ben nu bezig met bevestigingspunten in het deksel voor kapzagen en haalmessen. En ik heb een kleur uitgezocht, verf mee gemaakt en die getest :)

Laatjes in de standaard-gebruikstand.
01 AnarkissieLaatjes.jpg

Normaal hoef je maar één laatje te verschuiven om bij de zagen, schaven of profielschaven te komen, maar je kunt ze ook alledrie in de uitgangspositie zetten natuurlijk.
02 AnarkissieLaatjes.jpg
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Mooi, dat betekend dus dat over niet al te lange tijd wij een HD filmpje gaan zien van de kist .
Wel een beetje het werkhok opruimen he want dat lijdt af van het kissie !!! ;-)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.