Laatste bijdragen

  • R
    rinus reageerde op het onderwerp Dikte mdf bodemplaat.
    Zeker geen MDF. Ik zou voor 6 of 8 mm Multiplex gaan. Dan kan er ook wat anders in dan kindertekeningen:ROFLMAO:
  • Z
    ZotVanHout reageerde op het onderwerp Laden frezen.
    die van @Inezke ? ik gebruik melamineplaat 8 mm die schuur ik aan de onderkant af tot ze in de gleuf past en nog knelt
  • Z
    ZotVanHout reageerde op het onderwerp Laden frezen.
    mpx = multiplex koekjes = lamello's met domino's moet je ook lijmen
  • K
    kettingspanner reageerde op het onderwerp Dikte mdf bodemplaat.
    Hangt toch helemaal van het gewicht af wat je er in wil doen? De tekeningen van je kinderen moet prima lukken in een ondiepe lade.
  • K
    mijn bemerking is uitsluitend positief van die bosch naar een mafell is een grote sprong niet dat ik die bosch minimaliseer of...
  • I
    Inezke heeft het onderwerp Dikte mdf bodemplaat geplaatst in Werken met hout..
    Hoi Ik wil 3 lades van 55 cm bij 55 cm maken. Ik denk aan een 6 mm mdf bodemplaat. Is dat sterk genoeg? Welke dikte adviseren jullie?
  • S
    saelensbjorn waardeerde Count Chocula's bericht in het onderwerp Jatoba tuinbank met Leuk Leuk.
    Hier de rest van de fotos tot nu:
  • S
    saelensbjorn waardeerde Count Chocula's bericht in het onderwerp Jatoba tuinbank met Leuk Leuk.
    Hallo allemaal, het is lang geleden dat ik iets gepost heb. Heeft alles te maken met het gebrek aan tijd om wat te maken. Eindelijk ben...
  • R
    Roelv waardeerde Count Chocula's bericht in het onderwerp Jatoba tuinbank met Leuk Leuk.
    De bank zat goed, de buren zijn even komen testen en we hebben de hoek nog een klein beetje aangepast. Ook ga ik nog zwarte hardhouten...
  • C
    Count Chocula reageerde op het onderwerp Jatoba tuinbank.
    De bank zat goed, de buren zijn even komen testen en we hebben de hoek nog een klein beetje aangepast. Ook ga ik nog zwarte hardhouten...
    • IMG_1228.jpeg
    • IMG_1226.jpeg
    • IMG_1224.jpeg
    • IMG_1223.jpeg
    • IMG_1222.jpeg
    • IMG_1221.jpeg
    • IMG_1229.jpeg
  • C
    Count Chocula reageerde op het onderwerp Jatoba tuinbank.
    Vandaag een productieve dag gehad, lang leve de takel als je alleen bent.
    • IMG_1219.jpeg
    • IMG_1218.jpeg
    • IMG_1217.jpeg
    • IMG_1215.jpeg
    • IMG_1214.jpeg
    • IMG_1213.jpeg
    • IMG_1207.jpeg
  • M
    MarcelvdW reageerde op het onderwerp Laden frezen.
    Wat voor materiaal is je bodemplaat?
  • I
    Inezke reageerde op het onderwerp Laden frezen.
    MPX is multiplex neem ik aan. Koekjes zijn lamellen, toch? Ik heb domino's geprobeerd. Dat vond ik enorm tegenvallen. Daar moet je wel...
  • trigger
    trigger reageerde op het onderwerp Tafelproject "Life".
    Ik drink geen bier, maar heb wel een glaasje Sanddorntropfenlikör gehad.
  • I
    Inezke waardeerde ZotVanHout's bericht in het onderwerp Laden frezen met Leuk Leuk.
    er zijn veel manieren om schuiven te maken eenieder zoekt de voor hem beste, makkelijkste, meest esthetische, enz wijze zo maak ik ze...