Danny1984
Post veel
Goedendag vrienden , ik heb een vraag waar ik niet uitkom.
Ik heb een paar weken geleden een overkapping gemaakt van Douglas Hout.
Ik ben er heel blij mee, maar ik vrees dat ik het rabat verkeerd heb bevestigd.
Ik ben er nu achter dat ik een schroef door de onderste helft moest schroeven, maar ik heb van alles (en das veel) een schroef door het dunne stuk aan de bovenzijde geschroefd.
Nu aande zijkant komt er zon op te staan, en tijdens het schilderen vandaag kwam ik erachter dat 1 van de planken best is gaan werken.
Het is precies aan die kant waar de zon het er meest op staat.
Logisch achteraf, maar nu rest mij de vraag, hoe los ik dit op.
Mag ik nog een schroef aan de bovenzijde extra schroeven, of moet alles eruit, en boven een schroef in met een gat achterlatend vande eerste schroef.
Ik zou het zonde vinden als alles straks bol staat.
Ik heb wel keurig 3mm aan alle kanten ruimte gehouden, links, rechts, en tussen de planken onderling.
Zouden jullie me advies willen geven?
Goed weekend.
Gr Danny
Ik heb een paar weken geleden een overkapping gemaakt van Douglas Hout.
Ik ben er heel blij mee, maar ik vrees dat ik het rabat verkeerd heb bevestigd.
Ik ben er nu achter dat ik een schroef door de onderste helft moest schroeven, maar ik heb van alles (en das veel) een schroef door het dunne stuk aan de bovenzijde geschroefd.
Nu aande zijkant komt er zon op te staan, en tijdens het schilderen vandaag kwam ik erachter dat 1 van de planken best is gaan werken.
Het is precies aan die kant waar de zon het er meest op staat.
Logisch achteraf, maar nu rest mij de vraag, hoe los ik dit op.
Mag ik nog een schroef aan de bovenzijde extra schroeven, of moet alles eruit, en boven een schroef in met een gat achterlatend vande eerste schroef.
Ik zou het zonde vinden als alles straks bol staat.
Ik heb wel keurig 3mm aan alle kanten ruimte gehouden, links, rechts, en tussen de planken onderling.
Zouden jullie me advies willen geven?
Goed weekend.
Gr Danny