Zoveelste vraag over een stofzuiger.

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.621
1.140
Fryslân
aha, dat is dus het verschil. Nu zie ik het zelf ook.
Bedankt voor de info. Nu nog de voordeligste proberen te vinden :rolleyes:

En klopt het dat deze zuigers zonder zak zijn te gebruiken?
 
Laatst bewerkt:

evs

Actieve deelnemer
28 nov 2013
580
5
Regio Haaglanden
aha, dat is dus het verschil. Nu zie ik het zelf ook.
Bedankt voor de info. Nu nog de voordeligste proberen te vinden :rolleyes:

En klopt het dat deze zuigers zonder zak zijn te gebruiken?

Dat klopt en het werkt fantastisch zelfs met bouwgruis. Ik heb er zakken bij gekocht maar die zitten nog nieuw in de verpakking. Toevallig vandaag de filters schoon gemaakt. Schroevendraaier er doorheen en het is weer schoon. Filters zijn ook gewoon stevig en watervast.
 

Nova

Actieve deelnemer
17 nov 2014
512
57
Ik heb deze STARMIX - ISC ARD-1625 EWSR i aangeschaft bij Baptist momenteel in de aanbieding €529,00 tot 31 december.

let ook op het minimale prijsverschil tussen een 1400/1600 en dan zal ik voor 1600W gaan.
groet
 
Laatst bewerkt:

designer-john

Actieve deelnemer
29 nov 2010
272
1
Starmix heeft ook een festoolmof, de starmix mof eraf, en de starmix/festoolmof rechtstreeks op de 35 mm slang, dan past hij rechtstreeks op de festool machines met 27mm aansluiting.
verder ook te gebruiken op de overige Starmix toebehoren.
 

Mathijs vijn

Actieve deelnemer
8 sep 2014
49
0
Hallo allen,

Heb ondertussen de ipulse 1635 ews al veel gebruikt. Dat ding blijft maar zuigen. Ik heb echt een topaankoop gedaan. Daarnaast met kerst de bohrfixx gekregen. En dat is ideaal. Boren met 2 handen aan de boormachine en al het stof wordt super afgezogen. Ik gebruik wel zakken. Misschien in de toekomst maar zonder gaan proberen. Al met al ben ik zeer tevreden over mij aankoop.
 

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.621
1.140
Fryslân
Ik heb vandaag de Starmix ISP ARD-1425 EWS aangeschaft. Nieuw voor 422 incl. btw. Ik zal morgen de machine uittesten. Maar op het eerste gezicht is het een prima machine die wel tegen een stootje kan. Lange slang, lang netsnoer en incl. stofzuiger buizen en mondstuk.
Ik ben er blij mee iig. :D
 

kitt1977

Actieve deelnemer
19 jun 2015
338
0
Harelbeke,Belgie

Hier ook al een tijdje de
Starmix ISP iPulse ARDL-1635 EWS in gebruik .
De festool mof hier ook direct op de slang gemonteerd .. is stukken handiger dan die verloopmof .
Gebruik hem zonder zak en soms ook me die pvc zakken ( die van metabo passen hier ook perfect op en waren slechts 25 euro in duitsland )

 

kitt1977

Actieve deelnemer
19 jun 2015
338
0
Harelbeke,Belgie
Starmix heeft ook een festoolmof, de starmix mof eraf, en de starmix/festoolmof rechtstreeks op de 35 mm slang, dan past hij rechtstreeks op de festool machines met 27mm aansluiting.
verder ook te gebruiken op de overige Starmix toebehoren.

iemand een idee welk artikel nummer dat is ?
ik had er eentje bij mijn starmix en die heb ik op de rode orignele slang gezet .
Maar heb nu nog een kortere slang waar ook zo een mof op wil zetten ..

starmix-festool.jpg
 

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.621
1.140
Fryslân
Het is idd de ISC. Maar ik kon deze machine nergens goedkoper vinden, ook niet via het internet. Ik heb er wel korting op gekregen. Ik ben er nog steeds blij mee, zeker geen miskoop geweest!
 

kitt1977

Actieve deelnemer
19 jun 2015
338
0
Harelbeke,Belgie
Het is idd de ISC. Maar ik kon deze machine nergens goedkoper vinden, ook niet via het internet. Ik heb er wel korting op gekregen. Ik ben er nog steeds blij mee, zeker geen miskoop geweest!

denk het ook niet .. ISC heeft gewoon geen IPulse dacht ik .
I-Pulse klopt de filter af .. vond ik vooral handig voor op mijn slijptool ..

Verklaard wel de prijs .. ik heb vorig jaar 469 +btw betaald denk ik ( hier lokale promo vlakbij ) .
 
Laatst bewerkt:

Knutselaertje

Actieve deelnemer
21 jul 2014
493
1
Waarom hoor ik bij de keus voor de aanschaf van een stofzuiger nooit iets over de DWV902 (L/M) van Dewalt? Ik heb em en is echt een zeer degelijke robuuste stofzuigmachine!
 

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.621
1.140
Fryslân
denk het ook niet .. ISC heeft gewoon geen IPulse dacht ik .
I-Pulse klopt de filter af .. vond ik vooral handig voor op mijn slijptool .
Misschien geen i pulse, maar op die van mij zit wel een filterklopsysteem.
 

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.621
1.140
Fryslân
Waarom hoor ik bij de keus voor de aanschaf van een stofzuiger nooit iets over de DWV902 (L/M) van Dewalt? Ik heb em en is echt een zeer degelijke robuuste stofzuigmachine!

Heb je de L of M klasse? Ik zou toch wel voor de M gaan. Die houd meer fijnstof tegen.
 

kitt1977

Actieve deelnemer
19 jun 2015
338
0
Harelbeke,Belgie
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.