Zo zout eten wij het niet vaak...

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.100
2.612
De mogelijkheden zijn eindeloos. Kruidenrek, messenblok, weegschaal, suikerpot, snijplank, zeg maar alle reut die je van het aanrecht af wil hebben, zodat je eindelijk wat werkruimte hebt.
 
  • Leuk
Waarderingen: LFlab

LFlab

Post veel
7 mei 2018
967
308
Rosmalen
Bij mijn vrouw ook aangekaart, maar dan om een plank aan de muur te maken.
En daarna ga ik zelf andere deuren maken voor de bovenkastjes, zijn allemaal krom, ook al eens 1 vervangen, maar het is prullen (you get what you pay for, dus ik heb niet de illusie dat de keukenboer fatsoenlijke levert als we er nu werk van maken).

De reden voor de opmerking betreffende de haaklat breedte is dat ik een IKEA bluetooth speaker aan de muur heb gehangen met een haaklat, ook redelijk smal en zonder kantelbeveiliging. Als de kat erop springt of als je er tegenaanstoot heeft ie de neiging om zich omhoog te werken en te kantelen.
Rob Cosman had laatst een filmpje over haaklatten, en die had een doosje voor beitels gemaakt en dus ook aan de zijkant opgesloten zodat ie niet kon kantelen.
Misschien gewoon simpelweg twee stukjes hout aan de achterkant van je ZOUT bakje ( :) )zodat ie netjes recht op de haaklat blijft zitten.
 
  • Leuk
Waarderingen: trigger

LFlab

Post veel
7 mei 2018
967
308
Rosmalen
Hekel aan bukken, als ik snoep voor de kinderen verberg, leg ik het boven op de bovenkastjes, als zij iets voor mij verbergen, leggen ze het achterin de kastjes onder het aanrecht, liefst op de onderste plank :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Pentarthrum huttoni

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.