Zelfbouw-ontwerper stelt zich voor:

NeoEko

Actieve deelnemer
@Ed,
Ik heb er geen probleem mee te betalen voor goede software, gereedschap, ontwerpen ;-), maar alles in het redelijke. SU Podium lijkt me redelijk geprijsd.

@Tim / @Ed,
Eigenlijk houd ik liever van meer abstracte 3d beelden dan foto realistische, bij iets abstract kunnen de mensen het zich beter inbeelden in hun situatie durf ik te denken.
Daar zit ook mijn aarzeling. Zeker als je helemaal niet weet hoe het interieur van die in eerste instantie anonieme bezoeker er uit ziet. Blijft lastig.

Ik gebruik Sketchup ook om constructies en maatvoering te controleren. En met de Cutlist plugin krijg ik een foutloze zaaglijst (is gelijk ook een controle) en -in voorbereiding- een zaaglayout.

@André,
Binnenhuisarchitecten die niet zelf tekenen? Dat is toch de kern -en uitdaging/voldoening- van hun professie?

@Oceans'11
Ik denk dat Tim bedoelt dat vooral het maken van een handleiding een nauwgezet en dus tijdrovend klusje is.
-En bedankt voor de complimenten- De tekeningen zijn inderdaad -dat blijkt hier wel- herkenbaar als Sketchup. Op de productpagina is er vaak wel een interieur omheen getekend.
Meestal met een knipoog.

@Renault
Bedankt voor de foto's/ideeën. Toevallig(?) 3 voorbeelden voor categorien die nog slecht gevuld zijn. Iets om op te knagen...
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.