Als je geen/weinig ervaring hebt met zaagtafels, dan zou ik geen dure Harvey of CS70 aanschaffen. Je weet pas echte wat voor zaagtafel je wilt als je er langer met een zaagtafel gewerkt hebt. Koop nu eerst een goede, maar goedkopere zoals de genoemde Bosch of Dewalt en kijk dan over een paar jaar verder. Maar koop eerst een invalzaag (niet de Festool HK, maar de TS55 of een invalzaag van een ander merk), stofzuiger en een afkortzaag.
Hou er rekening mee dat je nog veel meer gereedschap nodig hebt en dat dit ook duizenden Euro's kost als je dat allemaal nieuw en van A-merken koopt (stofzuiger, bovenfrees, multitool, accuschroevendraaiers, handzaag, meetgereedschap, boormachine, etc.).
Overigens heb ik een aangepaste CS70 met een ingebouwde freestafel:
Die heb ik gebouwd nadat ik al ervaring had met de Robland combinatie zaag op mijn werk.
Hou er rekening mee dat je nog veel meer gereedschap nodig hebt en dat dit ook duizenden Euro's kost als je dat allemaal nieuw en van A-merken koopt (stofzuiger, bovenfrees, multitool, accuschroevendraaiers, handzaag, meetgereedschap, boormachine, etc.).
Overigens heb ik een aangepaste CS70 met een ingebouwde freestafel:

Die heb ik gebouwd nadat ik al ervaring had met de Robland combinatie zaag op mijn werk.
Laatst bewerkt: