Zaagblad laten slijpen omgeving Breda

Thijs1095

Nieuw lid
22 mrt 2021
6
1
Breda
Ik weet niet of dit de juiste plek is maar ik vroeg me af of iemand een goede tip heeft voor het laten slijpen van een zaagblad in de omgeving van Breda.

Vorige week wilde ik mijn 48 tands festool zaagblad laten slijpen maar nadat ze me vertelde dat het €48,- kost schrok ik daar van. Voor dat geld koop ik bij gereedschapscentrum een splinternieuw festool blad. Ik wil graag mijn blad laten slijpen omdat het onzin is om maar elke keer een nieuwe te kopen als het blad verder nog goed is.

Dus heb je een goede tip, let me know!
 

Musicus

Post veel
4 sep 2019
1.163
868
Ulvenhout
Je kan ook naar RS Tools in Rijen. Daar haal ik wel eens frezen. Fijne kleine winkel met een eigen slijperij.

 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.772
741
Enschede, Twente
Meer dan veertig euro is abnormaal. Mijn lokale adres rekent een beginbedrag en dan iets in de orde van 2 duppies per tand (even uit het hoofd - het is al een tijd geleden dat ik wat liet slijpen). Wel opletten waar je het laat doen: carbide tanden slijpen is een vak apart.
Vraagje: was die prijs mss via de Festool-dealer? Uiteindelijk komen ze dan bij Leitz Nederland terecht - je kunt die mss ook rechtstreeks benaderen, dan zit er geen dealer etc. tussen — die moet er ook wat aan verdienen.
 

Thijs1095

Nieuw lid
22 mrt 2021
6
1
Breda
Meer dan veertig euro is abnormaal. Mijn lokale adres rekent een beginbedrag en dan iets in de orde van 2 duppies per tand (even uit het hoofd - het is al een tijd geleden dat ik wat liet slijpen). Wel opletten waar je het laat doen: carbide tanden slijpen is een vak apart.
Vraagje: was die prijs mss via de Festool-dealer? Uiteindelijk komen ze dan bij Leitz Nederland terecht - je kunt die mss ook rechtstreeks benaderen, dan zit er geen dealer etc. tussen — die moet er ook wat aan verdienen.
Nee ging om een lokale zaak, ze gaven aan dat het ze het blad wel op moesten sturen en dat het daarom wat duurder werd maar voor 1 euro per tand moet hij wel erg ver gebracht worden!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.