Zaag- freestafel met Incra LS positioner arreteersysteem 32" en Jessem freeslift

T

The Freeman

Guest
Het is een soort van holle klinknagel. Je kunt deze aan de holle zijde met een grote verzinkboor zo diep verzinken totdat het flensje los komt van de holle pen. en dan kun je de holle pen eruit tikken, zodat je geen beschadigingen aan de zijplaat of de overige machinedelen veroorzaakt. Erg goed te doen.

Alvast succes met deze modificatie.
 

Joop van M

Actieve deelnemer
22 apr 2017
366
32
Geldrop
Je zult het niet geloven, maar die verbinding heet een holle klinknagel o_O. Ik denk dat deze vernikkeld is.

Die kun je gewoon uitboren. Grootte boor zou ik denken aan diameter gat + 1 of 2 mm.

The Freeman was me net voor, bij deze een herhaling ;)
 

Wijnand

Nieuw lid
15 okt 2016
1
0
Hoe gaat het met de bouw van de werkbank? Ik heb hetzelfde systeem onlangs gekocht en wil een soortgelijke werkbank bouwen. Zou je misschien de sketchup tekening willen delen? (eventueel tegen betaling :)
 

teunos

Actieve deelnemer
12 apr 2021
105
91
Oss
Ik zou dit ook graag weten, interessant ontwerp en uiteraard leuk om wat bouwfoto's te zien te krijgen :)
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.671
2.555
Gaanderen
Kijk voor ideeen bij hooked on wood of klavieratelier beide op youtube en ik dacht dat op de website van hooked on wood tekeningen staan. Er zijn hier al meerder draadjes over geweest. Nieuwe werkbank
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.