Workshop Warming Party in Zwolle !!

Vener

Actieve deelnemer
21 jul 2012
266
154
Nijmegen
Hallo Rick,

Lijkt me leuk. Ik zet het in ieder geval in de agenda. Begin november is het nogal druk met verjaardagen, dus of ik kom kan ik nu nog niet zeggen.

René
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
@oceans : Dan kom je toch gezellig een andere keer langs ? Altijd goed!!

Man,man ...wat heb ik al zin in deze dag...lekker de hele dag beetje over hout ouwehoeren met andere houtwormen.....yep....dat gaat een toffe dag worden !!!
 

jjjlll

Actieve deelnemer
Ik ga die zaterdag naar Zwolle, eventueel nog even via Baptist in Arnhem op de terugweg.

zijn er meer lieden die vanuit de Drechtsteden gaan?
Of misschien onze Belgische collega's, dan hoeven ze maar tot Dordrecht, ligt onder Rotterdam.

Ik heb nog 3 plekken over, tot nu toe.

Dan delen we de brandstof kosten.

Joep
 

Ad Beumer

Actieve deelnemer
4 aug 2011
322
24
Joep, als ik mee kan rijden, graag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jjjlll

Actieve deelnemer
Joep, als ik mee kan rijden, graag.

Ok Ad, je bent de eerste. stuur even per pm je adres, altijd handig, dan haal ik je wel op.
Ik heb nog twee plaatsen over.


Hallo Rick,
wij komen in ieder geval met z'n tweeën. Ik ben behoorlijk benieuwd, na al die verhalen op het forum wil je alles toch wel eens in de praktijk zien.

Joep
 
Laatst bewerkt:

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Tof !! Tot op heden heb ik nog niet al teveel verteld over mijn nieuwe stekkie, je bent toch niet in de war met mijn "oude" locatie aan de Gasthuisdijk ?
Hier ben ik namelijk enige tijd geleden vertrokken. Hetgeen ik voor ogen had voor Masave Fijnhouthandel was daar helaas niet te realiseren. Erg spijtig maar soms moet je dan keuze's maken. Nu ben ik dus te vinden aan de werkplaats aan de Esdoornstraat 3, Zwolle . Het "echte" houtwinkel hebben we weer aan huis, zo is de houtverkoop ook ooit gestart. Maar goed....even terug naar de werkplaats..:D

Afgelopen vrijdag zijn we al begonnen met het opruimen. Nu wordt er elke vrijdag schoongemaakt maar dit keer net even iets anders. Zo'n dag is een goed excuus om eens alle bitjes, boortjes en freesjes bij elkaar te zoeken. Dit was redelijk snel klaar, alles bleek toch redelijk bij elkaar te liggen. Ook het uitruimen van stellingen en kasten levert altijd veel op. Er komt toch altijd een beetje stof in de kasten en die moeten echt zo nu en dan schoongemaakt worden.

IMG-20141030-WA0007.jpg

Afgelopen paar dagen is er alvast 1 houtstelling in elkaar gezet. Hier kan ik mooi het aangekochte hout in kwijt voordat het verwerkt wordt voor mijn houtwinkel aan huis. Er wordt nog 1 vergelijkbare stelling gebouwd maar die zetten we pas later in elkaar. Binnenkort wordt er eaa verbouwd binnen de werkplaats en dan zou deze stelling enorm in de weg staan.

IMG-20141030-WA0008.jpg

En toen stond ineens deze gave aanhanger/barbeque "Carbeque" voor de deur ! Dit mobiele barbeque is eigendom van een klant van Jorick (eigenaar van Houtactief en tevens beheerder werkplaats). Er moest nog snel even eaa aangepast worden. Daar draait Jorick ook zijn hand niet voor om. Dit zijn toch wel enorm toffe dingen ! Met een beetje geluk staat deze Carbeque er ook tijdens de Open Dag van de werkplaats.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
De voorbereidingen zijn in volle gang !! Ik ben erg benieuwd wie er allemaal komen op onze open dag. Gisteren stond er al een klein stukje in de Swollenaer ,soort deur-tot-deur krant. Vandaag ook nog een gesprek met een andere krant, zo kunnen we nog meer mensen bereiken. Het gaat echt een toffe dag worden.

Vandaag ga ik een partij party hout(olijf,padoek,esdoorn enz enz) schaven voor zaterdag. Mocht er nog wensen zijn dan graag vandaag nog even melden dan kan ik dat nog klaarmaken voor zaterdag.
 

H.Katan

Actieve deelnemer
15 jan 2014
247
5
Jammer heb al een open dag in Arnhem van BouwersKontakt . Wordt anders te druk voor me vanuit Eindhoven met het OV .
Veel plezier komende zaterdag.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.