Workshop houtdraaien voor mijn vrouw (en ik dan ook maar)

Rizz

Oud hout
15 apr 2014
2.786
981
Moordrecht
Ja, Doornekamp, ook de plek voor De Radius groep daar. Hij geeft wel cursussen, maar er staat niet precies wat

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
13.168
3.906
Gaanderen
Cor heeft rondleidingen gegeven in zijn bedrijf aan enkele groepen van Radius. Helaas is het mij niet gelukt om er naar toe te gaan. Wel leuk als een forumuitje.

John1969

Post veel
10 jul 2023
1.307
836
‘s-Hertogenbosch
Cor heeft rondleidingen gegeven in zijn bedrijf aan enkele groepen van Radius. Helaas is het mij niet gelukt om er naar toe te gaan. Wel leuk als een forumuitje.
Ik was erbij en idd aanbevelenswaardig…. Een prettig persoon om mee te praten en wil ook echt iets overdragen
Misschien een idee om in jullie afdeling iets in te plannen

Rizz

Oud hout
15 apr 2014
2.786
981
Moordrecht
Verder: Het ging hier even mis, vrouw lag in het ziekenhuis met een zware longontsteking en daar opvolgend sepsis. Vooral dat laatste heeft flink de sporen achtergelaten, daar gaat ze nog wel een tijdje last van houden (brain fog). Dit avontuur wordt even uitgesteld, totdat we meer duidelijkheid hebben over haar toestand. In verreweg de meeste gevallen gaat het vanzelf over, de termijn varieert..

• Verdrietig
  • Wow
Waarderingen: michelb_ww en Petrolhead

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.