Hi, tijdje geleden waren mijn vrouw en ik aan het kijken voor een nieuwe kast en je raadt het al... we hebben wat kasten bekeken en ik denk: tja, dat kan ik toch zelf ook? Maakt mijn vrouw zich vervolgens (terecht) zorgen over de levertijd, maar na daar bij diverse winkels wat over gehoord te hebben denk ik dat ik dat ook wel in 3 tot 6 maanden kan.
Anyway, een nieuw project is gestart. Dat begon met een tekening.

En het idee was met de kopse kant van de zijwanden helemaal afgerond en handgrepen verzonken. Genoeg om over na te denken! Tijd voor een digitale tekening...

Laten we beginnen met de laatjes, je moet ergens beginnen.

Deuveltjes in de zijkant en mijn japanse zaag eens uit kunnen proberen. Mocht je je afvragen waarom ik met iets van de binnenkant begon? Niet helemaal waar, de zijwanden bestaan uit 2x15mm MDF verlijmd, die liggen te drogen.
Anyway, een nieuw project is gestart. Dat begon met een tekening.

En het idee was met de kopse kant van de zijwanden helemaal afgerond en handgrepen verzonken. Genoeg om over na te denken! Tijd voor een digitale tekening...

Laten we beginnen met de laatjes, je moet ergens beginnen.

Deuveltjes in de zijkant en mijn japanse zaag eens uit kunnen proberen. Mocht je je afvragen waarom ik met iets van de binnenkant begon? Niet helemaal waar, de zijwanden bestaan uit 2x15mm MDF verlijmd, die liggen te drogen.