Woodworker van de maand!

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Ja, Andre is zeer zeker een aanwinst voor ons forum. Vriendelijk , vakkundig maar helaas lijkt hij enorm veel op die rare houtbewerker uit Zwolle......vast zijn langverloren broer....haha
 

janvandijk

Actieve deelnemer
1 okt 2008
342
2
Volledig mee eens, Ik verbaas me elke keer weer over de schat aan kennis die Tuoh met ons wil delen. Geweldig hoe het forum een schat aan informatie is die nergens anders te vinden is, of in ieder geval nergens zo geconcentreert. en Tuoh heeft daar een grote rol in, hulde voor onze wwvdm.
 

designer-john

Actieve deelnemer
29 nov 2010
272
1
Nog een +1 voor Tuoh, zeker gezien de tijd die hij besteed om met ons zijn vakkennis te delen.

Al veel van je geleerd, Touh. (Bedankt hiervoor, mag best wel eens gezegd worden)
 

haasjetik

Actieve deelnemer
20 aug 2009
460
31
Bollenstreek
is evident, Andre is een hele goede keuze! Ik heb het geloof ik wel eens gezgd, het maakt niet uit over welk onderwerp, maar hij komt altijd met een terdege verhaal. Knap hoor.
 

tuoh

Oud hout
rickkoorman zei:
Ja, Andre is zeer zeker een aanwinst voor ons forum. Vriendelijk , vakkundig maar helaas lijkt hij enorm veel op die rare houtbewerker uit Zwolle......vast zijn langverloren broer....haha

Dat mis ik wel, een broer met een GROTE houtzolder vol zeldzame houtsoorten :D :D :D
Hoog tijd dus om de familiebanden opnieuw aan te halen ;)


Mvg,

André
 

peterderooij

Actieve deelnemer
7 sep 2008
584
0
André

Over zeldzame houtsoorten gesproken.

Ik woon in West-Brabant, dicht bij de Belgische grens en ben al tijden op zoek naar een houtleverancier in de buurt waar ik b.v. beuken, eiken en essen hout kan aanschaffen (niets bijzinder zou je zeggen), dat zijn in deze omgeving al zeldzame houtsoorten want vele bezoeken hebben niets anders opgeleverd dan verbaasde blikken en schuddende hoofden. Weet jij er misschien één in het noorden van Vlaanderen (b.v Antwerpen en omgeving)?

alvast bedankt

Peter
 

tuoh

Oud hout
Jawel, :D

http://www.helsenhout.be , deze zagerij annex houthandel is veruit de best gesorteerde van de hele regio.
Je vind het bedrijf in de buurt van Turnhout, namelijk in Wechelderzande, de firma is nog een echt familiebedrijf.
Grote houtzagerij, eigen droogovens, snijden zelf fineer in diktes van 0,8 tot 3mm, en verkrijgbaar in tal van houtsoorten.

Jammer genoeg heb ik geen aandelen in het bedrijf :cry:


André
 

degele

Actieve deelnemer
4 nov 2010
298
9
Heist o/d Berg
Hopelijk ben ik niet te laat om André ook mijn stem te geven. Niet dat we chauvinistisch zijn ;) ,( of toch maar een beetje) maar ik heb al heeeel veel bijgeleerd van zijn antwoorden en oplossingen op/voor vanalles en nog wat.
Gr,
Danny
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.