Woodpeckers "Shelf pin template"

mvansoest

Actieve deelnemer
22 mrt 2020
64
59
29
Hallo!

Bij de aanschaf van mijn nieuwe invulzaag gekozen voor een liniaal met gaten. Zo kan ik de Festool 32mm set gaan gebruiken voor gatenrijen. De woodpeckers mal die voor mijn eerste kast gekocht heb is nu dus overbodig.

Er is een kast of 4 mee gemaakt. De mal heeft dus weinig te voortduren gehad. Ik heb hem gebruikt i.c.m een 9,5mm kopieerring en 5mm frees.

Lang verhaal kort. Hij is overbodig. Heeft mij 99 euro gekost maar ga er niets meer mee doen. Wellicht is het wat voor jou? Doe een leuk bod. De mal ligt in gemeente de ronde venen.

Groeten,

Milo


IMG_5848.JPGIMG_5849.JPGIMG_5847.JPG
 

mvansoest

Actieve deelnemer
22 mrt 2020
64
59
29
De boortjes waar jij op doelt zijn altijd los verkocht door gereedschap pro. Hebben er nooit bijgezeten.
Ik heb hem altijd gebruikt met een 9,5mm kopieerring in mijn bovenfrees.
 

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.854
908
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
OK - als je bij Woodpeckers zelf kijkt gaat het altijd om pakketten met boortjes, of met boortjes EN kopieerring, en afstandhouders enzo... Ik zou m vooral op gemonteerde kastjes willen gebruiken - dan is gebruik met een kopieerring en frees niet heel handig...
 

mvansoest

Actieve deelnemer
22 mrt 2020
64
59
29
Interessant. Gezien kopieerring frees afhankelijk is.
Evengoed. Die hebben er bij mij nooit bijgezeten..
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.