Hoi Pel,
Woodcarving..... een prachtig blad. Wij hadden er enkele mee genomen naar Open dag Hout in Zutphen.
Veel mensen wilde ze kopen en sommige dachten dat ze deze voor niets mee mochten nemen

.
Veel heel veel voorbeelden en ik weet we hebben internet maar soms is zo'n blad eigenlijk veel fijner. Kan zo mee naar de schuur.
Ook zitten er vaak werkbladen in die je kunt gebruiken.
Wat opvalt is dat ze in Engeland veel meer snijden in club verband, hele groepen die elkaar heerlijk kunnen uitdagen en onderling wedstrijden houden.
Ik heb ook te weinig werkruimte en snak naar een WERKPLAATS maar voorlopig zit dat er nog even niet in.
Dus haal ik 4 fietsen uit de schuur en probeer wat gereedschap naar voren te toveren. Meestal een workmate er bij om iets te klemmen of om te zitten.
Dat duurt dus wel even voor je wat kunt doen en nadien moet alles weer terug. Ik merk dat ik daarom niet voor een half uurtje wat ga doen terwijl daar eigenlijk wel zin voor is en zinvol omdat je dan meer tijd aan het project kunt besteden.
Mijn vrouw zegt ook waarom ga je dan niet zoiets kleins fabriceren zoals Meron maakt. Ik denk dat iedereen zo zijn werkwijze heeft maar mijn lukt het nog niet om te priegelen

. Komt vast door mijn dikke worsten vingers. Ooo en wat hou ik van die lange halen met de spookschaaf of dat heerlijk kloppen met mijn malet. hahahahaha. Helaas is dat aan de eetkamer taboe en daar heeft mijn eega helemaal gelijk in............ .Ik heb nu ook binnen wat gemaakt ( huwelijks geschenk ). gewoon aan de eetkamer tafel. Extra dik zeil met houten bescherming er boven op, heerlijk warm bij de koffie.
Was het maar weer voorjaar. Heerlijk buiten in het zonnetje.
Gr Edwin