Wnew verstekmeter (nieuw)

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanFin

Nieuw lid
6 aug 2023
4
0
Oosthem
Een prachtige verstekgeleider van uitstekende kwaliteit (zie beoordeling op Hookedonwood ep.11)! Helaas niet passend op mijn Makita tafelzaag en daarom nu voor de liefhebber. De verstekmeter zit nog in de originele verpakking. Vraagprijs €50.

Wnew Brass Handle 450mm 27 Angle Miter Gauge With Box Jiont Jig Track Stop Table Saw Router Miter Gauge Saw Assembly Ruler For Woodworking Tools
 

Bijlagen

  • verstekmeter 1.jpg
    verstekmeter 1.jpg
    5,4 KB · Weergaven: 56
  • verstekmeter2.jpeg
    verstekmeter2.jpeg
    5,3 KB · Weergaven: 56
  • verstekmeter3.jpeg
    verstekmeter3.jpeg
    11,1 KB · Weergaven: 55
Laatst bewerkt:

JanFin

Nieuw lid
6 aug 2023
4
0
Oosthem
Prima Jan, check maar even (was ik dus vergeten:rolleyes:)

Specificatie:

Materiaal: aluminium + kunststof + messing

Toepassing: gereedschap voor houtbewerking

Schroefmaat: 6 mm (M6)

Standaard locatiegrootte: breedte 3/4 "(19 mm), dik 3/8" (9,5 mm)
Fit voor 30mm T-track: zoals: ID: 1063740.

Geschikt voor Dewei 744, 745, Haiwei, stalen tafelzagen, lintzagen, Maki 2705 tafelzaag.
 

JanFin

Nieuw lid
6 aug 2023
4
0
Oosthem
Een prachtige verstekgeleider van uitstekende kwaliteit (zie beoordeling op Hookedonwood ep.11)! Helaas niet passend op mijn Makita tafelzaag en daarom nu voor de liefhebber. De verstekmeter zit nog in de originele verpakking. Vraagprijs €50.

Wnew Brass Handle 450mm 27 Angle Miter Gauge With Box Jiont Jig Track Stop Table Saw Router Miter Gauge Saw Assembly Ruler For Woodworking Tools
-> Verstekgeleider is inmiddels verkocht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.