Winter

John1969

Post veel
10 jul 2023
1.338
849
‘s-Hertogenbosch
Ja in het zuiden is het ook lang geleden dat we een witte carnaval hadden ( gelukkig) …. Hoop dat na volgende week het toch een beetje beter wordt, er is weinig plezier te beleven in een kouwe schuur die opgewarmd moet worden vanaf zo’n graad of 10 . Ik wil absoluut niet zeggen dat ik een koukleum ben maar na een volle werkdag in de buitenlucht 🫣, maar ‘s avonds bij een warme bak koffie vallen de ogen dicht…… dus weg avond.
Projecten stapelen zich op in prio-lijsten…
Het eerste project wat klaar moet is een kistje….. met minimaal gewicht en vaste afmetingen van wat er allemaal in moet, en maximale afmetingen die in een Renault Twingo moet kunnen met nog een aantal bijbehorende kisten met hulpgereedschap.
Dus hopen op betere tijden

Groetjes John

• Haha
Waarderingen: Roel22

John1969

Post veel
10 jul 2023
1.338
849
‘s-Hertogenbosch
Troost je met de gedachte dat het altijd nog barrer kan. Hier was het gisterenochtend om 10:00 uur nog -17°C... Lekker windje erbij (goed voor de wind chill factor) en ruim 20 cm sneeuw... :eek:
Zit jij momenteel niet in Zweden 🤔, dan moet je wel een ijsbeer zijn om dat lekker te vinden. Sterkte met je houtstook

Roel22

Post veel
27 feb 2017
1.649
765
Prov. Groningen
Troost je met de gedachte dat het altijd nog barrer kan. Hier was het gisterenochtend om 10:00 uur nog -17°C..
Ik ken dat, bij vrienden in Zweden was het eens -32. Maar we konden prima rijden , de wegen waren schoon. Ach en zeker als het, zoals toen, niet waait, prima te doen. (y)
Al ken ik hier i.i.g eentje op het forum die ons voor gek verklaard. :ROFLMAO:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.