Winkel in België

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Als je beter je budget weet of interessante machines ziet die je kan/wilt betalen stel dan weer vragen.
Misschien als je iets meer vertelt wat je wilt doen, de ruimte die je hebt en of je 380 volt ter beschikking hebt krijg je ook betere antwoorden die van toepassing zijn bij wat je voor ogen hebt.
Robland te duur, Hammer eerst niet en dan wel, een tip over Rojek (ook niet goedkoop) het blijft allemaal wat onduidelijk.
Misschien is krachtstroom aanleggen wel interessant als je nog alles gaat aanschaffen want dan bespaar je weer met tweedehandse machines of koop je beter voor dezelfde prijs.
 

hvdb

Actieve deelnemer
30 jan 2013
223
1
Panningen LB
Ik ben me de laatste tijd ook aan het oriënteren op andere machines. ( vooral een vlak van dikte bank )
Wat me opvalt is dat er volgens mij diverse andere merken kunnen concurrent aan bv de hammer het is alleen meestal de juiste type vergelijken zie bv. Rojek of holzman.
( deze zijn zelfs met onder rollen in de van dikte bank en spiralen aanvoer rollen en bekleden rubberen afvoerrollen te verkrijgen.
Oftewel de prijs bepaald vaak de kwaliteit.
Het enigste grote voordeel van de hammer is dat er veel reviews zijn van tevreden gebruikers en dat er veel aanbouw apparatuur te verkrijgen is wat zelf uitwissel baar is met de andere machines van hammer. ( misschien wel het grootste pluspunt).
Het zal dan wel in de toekomst een hammer worden ( alleen de vrouw overtuigen )

mvgr hans
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Ik ben me de laatste tijd ook aan het oriënteren op andere machines. ( vooral een vlak van dikte bank )
Wat me opvalt is dat er volgens mij diverse andere merken kunnen concurrent aan bv de hammer het is alleen meestal de juiste type vergelijken zie bv. Rojek of holzman.
( deze zijn zelfs met onder rollen in de van dikte bank en spiralen aanvoer rollen en bekleden rubberen afvoerrollen te verkrijgen.
Oftewel de prijs bepaald vaak de kwaliteit.
Het enigste grote voordeel van de hammer is dat er veel reviews zijn van tevreden gebruikers en dat er veel aanbouw apparatuur te verkrijgen is wat zelf uitwissel baar is met de andere machines van hammer. ( misschien wel het grootste pluspunt).
Het zal dan wel in de toekomst een hammer worden ( alleen de vrouw overtuigen )

mvgr hans

Zeker als je veel geld uitgeeft vind ik zelf dat de service ook heel belangrijk is en ik lees zo af en toe op dit forum dat dit bij Hammer/Felder ook wel te wensen overlaat.
Trouwens, wat je zegt over merken, er zijn natuurlijk ook andere merken die prima zijn.
Het is een beetje zoals met Festool, naamsbekendheid en veel tevreden gebruikers dus dan krijgt zo'n merk veel goede recensies.
Rojek of scm bijv wordt minder gekocht/gebruikt misschien maar de recensies die ik lees over scm met een tersa as zijn over het algemeen goed te noemen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.