wie wilt mij leren houtdraaien omg Bergen op Zoom

Theo de Graaff

Nieuw lid
2 jun 2011
4
0
Nu ik enkele jaren gepensioneerd ben wil ik me naast houtbewerken gaan toeleggen op hout draaien. Ook met het oog op veiligheid zou ik voordat ik hieraan begin graag in contact komen met iemand in mijn omgeving die mij de grondbeginselen wilt bijbrengen.
 
A

Athanor

Guest
Het niet meer actieve forumlid Ad de Crom is houtdraaier in Bergen op Zoom. Kijk maar eens op het forum voor mooie topics van hem, waronder een zelfgebouwde contstructie om ovalen te kunnen draaien! Maar hij is al een half jaar niet meer actief. Volgens mij heeft Rick Koorman nog wel contact met hem, mogelijk kan hij vragen of hij het emailadres aan je mag doorspelen....

Groet van Fons
 

Theo de Graaff

Nieuw lid
2 jun 2011
4
0
Heren bedankt.
Ik zal de scheldedraaiers eens bellen. Er moeten wel degelijk houtdraaiers in de buurt wonen. Ad de Crom heb ik een jaar geleden via dit forum aangeschreven, maar ik kreeg gen antwoord.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.