Aangezien het hier de gewoonte is blijkbaar, even een korte voorstelling van mezelf :mrgreen:
De naam is Sam, woonachtig in Antwerpen (ja dat dorp in belgië
). Mijn beroep is architect (in stage, dus nog niet superervaren) en in avondschool volg ik meubelmakerij. Daarnaast heb ik vroeger al wel wat geëxperimenteerd met MDF, multiplex en aanverwant plaatmateriaal. De lessen meubelmakerij zijn er om mij te verdiepen in massief hout.
Aangezien ik als architect-stagiair uiteraard weinig fondsen genereer en ik recyclage/ duurzaam bouwen enorm belangrijk vindt, sprokkel ik mijn hout bij elkaar in oa de uitgebreide haven van Antwerpen. Als je goed zoekt kan je daar ik de afvalbakken van de houtimportbedrijven echte juweeltjes vinden, nl. tropisch hardhout dat als pallet gebruikt is (in de tropen hebben ze geen grenen he
). Het geld dat ik dan verdien kan ik dan mooi besteden aan goed gereedschap. winwin!
Voorbeeldjes van eerder werk hieronder:
(ik heb bij elke foto een korte omschrijving gezet voor wie wat meer uitleg wil)
Attached files
.jpg)
De naam is Sam, woonachtig in Antwerpen (ja dat dorp in belgië
Aangezien ik als architect-stagiair uiteraard weinig fondsen genereer en ik recyclage/ duurzaam bouwen enorm belangrijk vindt, sprokkel ik mijn hout bij elkaar in oa de uitgebreide haven van Antwerpen. Als je goed zoekt kan je daar ik de afvalbakken van de houtimportbedrijven echte juweeltjes vinden, nl. tropisch hardhout dat als pallet gebruikt is (in de tropen hebben ze geen grenen he
Voorbeeldjes van eerder werk hieronder:
(ik heb bij elke foto een korte omschrijving gezet voor wie wat meer uitleg wil)
Attached files

.jpg)
.jpg)