whiskey cabinet met verdekte zwalustaart verbinding van amerikaans notenhout
Er staan ook wat niet-whiskey flessen tussen, dus met wat zorgvuldig sorteren komt het uiteindelijk goed… Fijn om ook een Japanse single malt te zien. Super goed spul!Ja duidelijk te klein voor zijn verzameling. We kunnen natuurlijk een bezichtiging van de kast plannen en dan proeven we meteen. Komt er vast weer ruimte vrij
Is J.W. wel echte whisky? Ik dacht dat het een blend was. Ik hou het bij S.M. Al moet ik toegeven dat de blauwe en groene flessen best te drinken zijn. Alleen krijg daarna buikpijn van de prijs.Mooi! Zo had ik wel eens een whisky cabinet gemaakt, voor iemand die graag whisky drinkt, dus flessen opgemeten uit mijn verzameling, kastje gemaakt, blijkt dat de "liefhebber" alleen Johnny Walker uit literflessen drinkt, en die passen er niet in.....
Wat mij betreft ook nietIs J.W. wel echte whisky?
Nee hoor gewoon met een half houtse verbinding en dan in elkaar geschoven , net zo als je het bij een roede verbinding doetMooi gemaakt kastje.
Ik vind die verdekte zwaluwstaart verbindingen zo gaaf.
Ik heb alleen een vraagje (misschien wel een logische vraag maar toch ben ik benieuwd hoe U dit heeft gedaan)
Die horizontale en verticale kruis in het midden, zijn die koud op elkaar gelijmd, of met deuvels of domino`s?
Bekijk bijlage 161093
Blends zijn ook whiskey. Maar ik geef je gelijk dat een ‘echte’ toch wel single malt moet zijn.Is J.W. wel echte whisky? Ik dacht dat het een blend was. Ik hou het bij S.M. Al moet ik toegeven dat de blauwe en groene flessen best te drinken zijn. Alleen krijg daarna buikpijn van de prijs.
De multiplex achterwand komt van de Arnhemse Fijnhouthandel , en een halve plaat koste toen 70 euroWaar heb je het noten plaat materiaal weg, en wat heeft dat ongeveer gekost?