whiskey cabinet

LFlab

Post veel
7 mei 2018
1.068
365
Rosmalen
Mooi! Zo had ik wel eens een whisky cabinet gemaakt, voor iemand die graag whisky drinkt, dus flessen opgemeten uit mijn verzameling, kastje gemaakt, blijkt dat de "liefhebber" alleen Johnny Walker uit literflessen drinkt, en die passen er niet in.....

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
12.849
3.732
Gaanderen
Mooi! Zo had ik wel eens een whisky cabinet gemaakt, voor iemand die graag whisky drinkt, dus flessen opgemeten uit mijn verzameling, kastje gemaakt, blijkt dat de "liefhebber" alleen Johnny Walker uit literflessen drinkt, en die passen er niet in.....
Is J.W. wel echte whisky? Ik dacht dat het een blend was. Ik hou het bij S.M. Al moet ik toegeven dat de blauwe en groene flessen best te drinken zijn. Alleen krijg daarna buikpijn van de prijs.

Knakkie

Actieve deelnemer
5 mrt 2018
140
37
Mooi gemaakt kastje.
Ik vind die verdekte zwaluwstaart verbindingen zo gaaf.
Ik heb alleen een vraagje (misschien wel een logische vraag maar toch ben ik benieuwd hoe U dit heeft gedaan)
Die horizontale en verticale kruis in het midden, zijn die koud op elkaar gelijmd, of met deuvels of domino`s?
Kast.jpg

fbraam

Nieuw lid
4 mrt 2021
9
36
Mooi gemaakt kastje.
Ik vind die verdekte zwaluwstaart verbindingen zo gaaf.
Ik heb alleen een vraagje (misschien wel een logische vraag maar toch ben ik benieuwd hoe U dit heeft gedaan)
Die horizontale en verticale kruis in het midden, zijn die koud op elkaar gelijmd, of met deuvels of domino`s?
Bekijk bijlage 161093
Nee hoor gewoon met een half houtse verbinding en dan in elkaar geschoven , net zo als je het bij een roede verbinding doet

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.