Weet iemand wat voor een ding dit is en waarvoor het bedoeld is? En hoe moet je zoiets gebruiken?

lang geleden dat ik gescrabbeld hebdat is drie keer woordwaarde bij scrabble
En hoever zou je komen met een goede schrijfhaak en een digitale hoekmeter zoals ik heb….? Sorry, dit zal wel een amateuristisch zicht op de zaak zijn….ere aan het internet !
je gebruikt die om (bewegende) delen van je zaagmachine gelijk te stellen met je zaagblad
als ik mij dat goed herinner, dan nam de technieker mijn zaagblad als basis
blijkbaar kan jij - minstens bij mij - de zaagas niet bijstellen
als 2de stelde hij de langsgeleider op het zaagblad af
hoe weet ik helaas niet meer
als 3de stelde hij de rolwagen op de langsgeleider af
toen bevestigde hij een wijzerplaatindicatormeter op de rolwagen (in de gleuf)
Bekijk bijlage 167457
Maar ehh, eenvoud is toch het kenmerk van het ware...? of ben ik nu commercieel gehersenspoeltlang geleden dat ik gescrabbeld heb
dank voor de tip !
het vlaams en nederlands zijn heel wendbare talen
in frankrijk moet ik altijd grinniken wanneer ze negenennegentig uitspreken
daar kunnen ze niet verder dan 20 tellen
het wordt zo iets als 4 x 20 + 10 + 9
maw quatre vingts dix neuf
voor eenvoud en gezond verstand ben ik altijdEn hoever zou je komen met een goede schrijfhaak en een digitale hoekmeter zoals ik heb….? Sorry, dit zal wel een amateuristisch zicht op de zaak zijn….
Onlangs kwam in dit onderwerp de digitale hoekmeter ook ter sprake en dat de afwijking daarvan niet consistent is. Het uitlijnen van een zaagblad gaat hetzelfde als van een langsgeleider.En hoever zou je komen met een goede schrijfhaak en een digitale hoekmeter zoals ik heb….? Sorry, dit zal wel een amateuristisch zicht op de zaak zijn….
Bedankt voor de reactie’s en de uitleg!Eneen methode met een verstelbare blokhaak. Je kan ook een schuifmaat gebruiken.