Werktekeningen van Karweipost

Status
Niet open voor verdere reacties.

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Quatorze: ik denk dat je het beste alle scans in Dropbox kunt zetten; dan is er voor ieder wat wils te graaien.
 

Hoosterw

Actieve deelnemer
31 mrt 2014
145
35
Nuenen bij Eindhoven
Ik heb een origineel liggen van karweipost werktekening 232 windmolen zager.

Ik kan hem kopieren op A3 en op verzoek opsturen.

Verder heb ik ook4005 cameleon poppenhuis en 5625 auto carrie met 3 vrachtwagens. maar die zijn hier al geloof ik.

grt Hans
 

robertvlot

Nieuw lid
5 jan 2014
8
0
Goedenavond! Ik heb wel intresse in de torenkraan
Karweipost
4061
(toren)hijskraan
met hijsmechaniek, 40cm x 30 cm en ± 95 cm hoog

Grtz Robert
 

Tsjitse

Nieuw lid
29 apr 2014
4
0
hallo quatorze ik ben nieuw op het forum en zag dat je een groot aantal bouwtekeningen deelt als het niet teveel werk is dan heb ik wel interesse in de volgende tekeningen
karweipost 216 hollandse windmolen, 232 windmolen zager, 4254 brabantse boerderij en de praxis vliegtuig met verlichting

met vriendelijke groet tsjitse veenstra mag via mail veenstra.t@hotmail.com of dropbox


ik zag nog twee pdf's boer melkt koe molentje en graafmachine groot alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:

Tsjitse

Nieuw lid
29 apr 2014
4
0
mooi zou je ook nog kunnen zien of je de tekeningen die ik in de vorige reactie gezet had neergezet kunt doorsturen
als het niet te veel moeite is natuurlijk in ieder geval van harte bedankt

groeten tsjitse
 

quatorze

Actieve deelnemer
29 sep 2013
376
63
Beverwijk. Noord Holland
Tsjitse, op 28 en 29 mei heb ik je de tekeningen gemaild.
Heb geen melding gehad dat de mails onbestelbaar waren, misschien heb je er overheen gekeken.
Ik hoor het nog wel van je.


vr gr Quatorze
 

Tsjitse

Nieuw lid
29 apr 2014
4
0
ok vreemd heb namelijk niks in de mailbox staan je had het gewoon naar veenstra.t@hotmail.com gestuurd

heb nooit zo heel veel mails dus geen idee wat er dan fout gegaan is mocht je het nog een keer willen proberen dan graag in ieder geval bedankt voor de snelle reacties elke keer
groeten tsjitse
 

Bep

Actieve deelnemer
27 sep 2010
199
1
Hoi ik heb ook interesse in de tekeningen maar kan de dropbox map niet openen.
Kun je de link sturen aub

Bep
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.