Werkstukken uit Rode Beuk (De Salamander)

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.592
540
Steenbergen, Noord Brabant
Mooi! Bij alle drie spreken de lijnen me wel aan. Dat zwarte vlakje in de onderkant zie je niet als de schaal staat (ik ben zelf ook wel eens te scheutig met zwart :rolleyes: ). Maar ik ben wel nieuwsgierig waarom je dat vlak zwart hebtgemaakt.
 

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.167
352
Etten-Leur
Mooi! Bij alle drie spreken de lijnen me wel aan. Dat zwarte vlakje in de onderkant zie je niet als de schaal staat (ik ben zelf ook wel eens te scheutig met zwart :rolleyes: ). Maar ik ben wel nieuwsgierig waarom je dat vlak zwart hebtgemaakt.

Dat is een goeie vraag! Ik vond de bodem te hol klinken in vergelijking met de rand en heb er toen een epoxy vulsel in gedaan. Keuze tussen spetterend groen (hier als eens getoond) en zwart viel uit in het voordeel van zwart. Ook omdat je wat zwarte schimmel-strepen ziet. De plaat hout was behoorlijk krom getrokken dus moest ik spaarzaam snijden. Bij de middelste van de drie geen probleem maar bij de grootste was dat toch wel lastig.

Ik gebruik liever een pen dan een gat maar dat hier alleen gekund met een extra lijmblok. Iets geleerd voor de volgende keer.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.