willem20

Nieuw lid
20 mei 2019
11
2
Wegens mijn verhuizing ga ik mijn werkplaats langzaamaan opruimen. Daarom heb ik een hoop spulletjes in de aanbieding, wellicht interessant voor sommige forumleden. Ik probeer met enige regelmaat op het forum te kijken, maar het kan zijn dat ik laat antwoord. Excuses daarvoor! Alle spullen zijn op te halen in Utrecht. Bij interesse PB, graag in de comments alleen inhoudelijk reageren (vragen e.d.)

Mogelijk volgt er binnenkort nog meer!

Zaagtafel met veel accessoires (Vraagprijs €280)
Zaagtafel van het merk Bosch, model PTS-10.
Omdat de Bosch PTS-10, zoals veel andere hobbyisten zaagtafel, weinig werkoppervlakte heeft, heb ik een verlengde tafel/kar erbij gemaakt. Hierbij heb ik ook de

Voor deze prijs krijg je erbij:
- Twee duwstokken
- Twee duwstokken voor plaatmateriaal
- Parallelgeleider (en verhoging, voor herzagen)
- Haakse geleider
- Twee veerdrukblokken en 3D geprinte geleiders (Bosch zaagtafels gebruiken niet de gebruikte Type A of B T-sleuven zoals je bij Baptist kan bestellen, dus ik heb deze laten 3D printen)
- Het oorspronkelijke onderstel
- een zaagslede

Fijn apparaat, heb er altijd plezier van gehad. Recent heb ik nog het zaagblad helemaal goed afgesteld.

IMG_3361.jpeg

Hier een link naar een album met foto's

Grote ton met cycloon en stofzuigerslang voor stofafzuiging en opvang (€40)
Ik had te weinig slangen om een geheel systeem te maken in mijn werkplaats, dus heb een karretje gemaakt waarop ik deze ton en mijn stofzuiger tegelijk kon verrijden. Bij interesse mag je het karretje erbij hebben! (De stofzuiger houd ik zelf nog even, haha)

IMG_3371.jpeg

Houtcollectie (hoogste bieder)
Mijn volledige houtrek. Hier liggen verschillende stukken zachthout (vuren/grenen balken), maar ook flinke stukken meranti, beuken tafelpoten, multiplexplaatdelen (van 18mm tot 40mm). Mocht je ook interesse in het houtrek zelf (dus niet alleen de inhoud), kan dat ook. Laat het me weten, dan kunnen we iets afspreken.

IMG_3393.jpeg

Hier een link naar een foto album


Eikenhouten blokken in verschillende lengtes (hoogste bieder -> stuur een PB)
Overgebleven na het bouwen van een eikenhouten pergola. De bedoeling was deze te herzagen en door de vandiktebank te halen, maar het blad van mijn zaagtafel was te klein om in de buurt van het hart te komen (laat staan dat ik nog zin had de rest te doen met een handzaag) en ik heb zelf geen vandiktebank. Het is er dus nooit van gekomen. Desondanks mooi materiaal om te gebruiken voor fijn meubelbouw.

IMG_3398.jpeg

Hier een link naar een foto album


Steigerbuizen (40mm Ø)
In verschillende lengtes.
7x 2m lang (€15 ps)
4x 135cm (€10 ps)
4x 127 cm (€10 ps)

Als je meerdere wilt kopen wil gerust wat korting geven!

IMG_3387.jpeg
IMG_3392.jpeg
 

Zerox

Actieve deelnemer
2 aug 2021
178
127
Echt
DM:
- Houtcollectie (hoogste bieder)
- Eikenhouten blokken in verschillende lengtes
 

Feiertag

Nieuw lid
30 nov 2018
12
2
Wegens mijn verhuizing ga ik mijn werkplaats langzaamaan opruimen. Daarom heb ik een hoop spulletjes in de aanbieding, wellicht interessant voor sommige forumleden. Ik probeer met enige regelmaat op het forum te kijken, maar het kan zijn dat ik laat antwoord. Excuses daarvoor! Alle spullen zijn op te halen in Utrecht. Bij interesse PB, graag in de comments alleen inhoudelijk reageren (vragen e.d.)

Mogelijk volgt er binnenkort nog meer!

Zaagtafel met veel accessoires (Vraagprijs €280)
Zaagtafel van het merk Bosch, model PTS-10.
Omdat de Bosch PTS-10, zoals veel andere hobbyisten zaagtafel, weinig werkoppervlakte heeft, heb ik een verlengde tafel/kar erbij gemaakt. Hierbij heb ik ook de

Voor deze prijs krijg je erbij:
- Twee duwstokken
- Twee duwstokken voor plaatmateriaal
- Parallelgeleider (en verhoging, voor herzagen)
- Haakse geleider
- Twee veerdrukblokken en 3D geprinte geleiders (Bosch zaagtafels gebruiken niet de gebruikte Type A of B T-sleuven zoals je bij Baptist kan bestellen, dus ik heb deze laten 3D printen)
- Het oorspronkelijke onderstel
- een zaagslede

Fijn apparaat, heb er altijd plezier van gehad. Recent heb ik nog het zaagblad helemaal goed afgesteld.

Bekijk bijlage 133645

Hier een link naar een album met foto's

Grote ton met cycloon en stofzuigerslang voor stofafzuiging en opvang (€40)
Ik had te weinig slangen om een geheel systeem te maken in mijn werkplaats, dus heb een karretje gemaakt waarop ik deze ton en mijn stofzuiger tegelijk kon verrijden. Bij interesse mag je het karretje erbij hebben! (De stofzuiger houd ik zelf nog even, haha)

Bekijk bijlage 133646

Houtcollectie (hoogste bieder)
Mijn volledige houtrek. Hier liggen verschillende stukken zachthout (vuren/grenen balken), maar ook flinke stukken meranti, beuken tafelpoten, multiplexplaatdelen (van 18mm tot 40mm). Mocht je ook interesse in het houtrek zelf (dus niet alleen de inhoud), kan dat ook. Laat het me weten, dan kunnen we iets afspreken.

Bekijk bijlage 133647

Hier een link naar een foto album


Eikenhouten blokken in verschillende lengtes (hoogste bieder -> stuur een PB)
Overgebleven na het bouwen van een eikenhouten pergola. De bedoeling was deze te herzagen en door de vandiktebank te halen, maar het blad van mijn zaagtafel was te klein om in de buurt van het hart te komen (laat staan dat ik nog zin had de rest te doen met een handzaag) en ik heb zelf geen vandiktebank. Het is er dus nooit van gekomen. Desondanks mooi materiaal om te gebruiken voor fijn meubelbouw.

Bekijk bijlage 133655

Hier een link naar een foto album


Steigerbuizen (40mm Ø)
In verschillende lengtes.
7x 2m lang (€15 ps)
4x 135cm (€10 ps)
4x 127 cm (€10 ps)

Als je meerdere wilt kopen wil gerust wat korting geven!

Bekijk bijlage 133656
Bekijk bijlage 133657
Ik heb interesse in de ton met stofafzuiging, zal je een DM sturen!
 

willem20

Nieuw lid
20 mei 2019
11
2
Update!

Hier een video van de houtcollectie: Video

Twee archiefkasten (75 diep x135,5 hoog x43,5 breed) (€: bieden)
IMG_3433.jpeg

Grote archiefkast (120 breed x 200 hoog x 40 diep) (€ bieden)
IMG_3429.jpeg

Itho mechanische ventilatiebox CVE 51K (€ bieden)
IMG_3453.jpeg
We wilden hier een luchtfilter systeem mee maken, maar dat is er nooit van gekomen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.