Werkbank voor korte mensen

trigger

Oud hout
15 jun 2020
3.154
2.399
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Ja ik kan 'kinderen' schrijven want ik heb hem jaren terug voor de mijne gebouwd, maar die zijn eruit gegroeid en ik wil volwassenen van kort statuur niet uitsluiten als potentiele clientéle natuurlijk :p.

Dit uitermate stevige werkbankje mag naar een nieuwe eigenaar. Gemaakt uit vreselijk dik douglashout en afgewerkt met bruine perkoleum ben ik er zeker van dat deze nog minimaal 3/4 generaties mee kan. Er zijn verder geen opbergmogelijkheden aanwezig want het meeste wat zij gebruikten hing óf aan een schroef aan de zijkant of steekt in het gereedschapskistje wat er altijd naast staat.

Wél zit er een verstekzaagbakje op en een stevige bankschroef. Ja, technisch gezien een metaalklem... maar het heeft altijd prima gediend voor projectjes. Buitenmaten: Werkhoogte ongeveer 71cm, diepte zo'n 39cm en lengte van het werkblad iets over de 118cm. Gewicht: veel. Deze valt niet snel om! Constructie geheel met pen/gat verbindingen dus een goed voorbeeld voor jouw houtbewerkende kroost.

1775999431803.png
1775999437201.png
1775999444106.png

Als je de kroost in kwestie meebrengt bij het ophalen krijgen ze wat stukjes hout en gereedschap kado zodat ze gelijk van start kunnen. Locatie Emmen, Drenthe.
Prijs: tegen elk redelijk bod met inbegrip van (in)ruil van ouderwets gereedschap (als ik het nog niet heb), maar omdat ik aldus de regels iets moet noemen zeg ik 75 euro. Geen geld voor een stukje investering in een potentïeel nieuw talent op ons stoffige hoekje van het internet.

Schaafnerd

Actieve deelnemer
12 jul 2024
162
212
Vlijmen
Altijd mooi om voor je kid(s) een eigen werkbank te hebben/maken. Afgelopen jaar samen met mijn zoontje van 6 vol trots zijn werkbankje gemaakt! Hopelijk krijgt dit exemplaar ook een mooi nieuw thuis.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.