Werkbank in voorbereiding

WR1944

Oud hout
Omdat er op de middellange termijn planning een heuse werkbank staat ben ik bezig materialen te verzamelen. De poten heb ik al, 4x4 in douglas fir. Omdat voor dit weekeind twee formaten bankschroef van Woodriver in de aanbieding waren bij Woodcraft heb ik die gelijk maar ingeslagen. Ik moet alleen de hendels er nog bij kopen. Voor $50 en $70 kon ik het niet laten lopen.
 

Bijlagen

  • PA071216q.jpg
    PA071216q.jpg
    87,9 KB · Weergaven: 372

Sjoerd

Actieve deelnemer
23 dec 2010
100
1
De prijzen in de US zijn voor dit soort dingen toch stukken aangenamer dan hier! :(

Mooi spul in elk geval, ga je zeker veel plezier van hebben!
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Mooie dingetjes WR1944, ik kijk al weer uit naar je nieuwe project.
Kun je met al jou mooie gereedschap die handels niet zelf maken?
 

WR1944

Oud hout
Kun je met al jou mooie gereedschap die handels niet zelf maken?

Voor $6 tot $7 ga ik dat niet zelf maken.

Het project zal even moeten wachten tot m'n spullen uit Holland arriveren. Ik ben nu de andere kelder aan het voorbereiden, lees uitmesten. Er staan een boiler en een ketel voor de CV. Een oud wrak van ketel van enkele generaties terug staat lekker in de weg en een hoop auto-onderdelen. Verder veel ondefinieerbare rommel. De helft van de beschikbare oppervlakte is al opgeruimd maar ik ga er ook een betere verlichting in aanbrengen. Voorlopig ben ik wel even zoet.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.