wellicht herkenbaar probleem

volkerink

Actieve deelnemer
2 mei 2010
44
1
www.volkerink.info
We hebben een leuke tuinset met stoelen van vlechtwerk. Ze zitten prima meer hebben een nadeel. Zit je er met blote armen op en rusten je armen op de leuning dan heb je binnen 5 minuten de ribbels in je armen staan. Nu had ik nog wat teakhouten vloerdelen liggen van 15 mm dik. Eerst maar een freesmal gemaakt en vervolgens voor 6 stoelen de delen met de lintzaag grof uitgezaagd en deze met de freesmachine op maat gemaakt. De leuningen bestaan uit 2 gebogen stalen buizen waar op 2 plaatsen precies een 6 mm domino tussen past (eerst wel even het vlechtwerk wat uit elkaar gepeuterd). Aan de onderzijde 2 domino's aangebracht. Het geheel in de Danish oil gezet en tussen de stalen buizen geperst. In eerste instantie zitten ze behoorlijk strak maar mochten ze los gaan zitten dan gaat er nog wat polymeer kit tussen.

Attached files
 

Wander

Actieve deelnemer
4 mrt 2011
72
0
ik herken het wel, goed oplossing en misschien nog wel mooier en praktischer ook
 

monkeyfreek

Actieve deelnemer
25 jan 2011
286
0
slim bedacht !
de stoel ziet er beter uit met de armleuningen op vindt ik .


groetjes
rubne
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.