Welke zaagtafel voor houtbewerking?

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.725
2.586
Gaanderen
De erika heeft een nadeeltje en dat is voor mij het vast draaien van de knoppen. Daar had ik graag grotere op gehad. Doen ze niet omdat je anders de boel kapot kan draaien.
Om verder nog iets toe te voegen aan de discussie of dit een goede afkortzaag is voor zware balken. Nee. Ik heb vorig jaar een schuurtje gemaakt van 15 cm douglas balken. Ik heb zelfs niet overwogen om balken van 3 4 of 5 meter lang erop te leggen om ze af te korten hefboom krachten want dat krijg je nooit evenwijdig er langs. Ze zijn gewoon te zwaar. Maar als je het toch wil proberen het kan natuurlijk wel :p
 

bjorn

Post veel
14 aug 2009
754
3
Twente
Stel je niet zo aan, een zaagtafel en lang hout afkorten werkt niet, stond er al, maar jij wilt gewoon zeiken. Succes verder, je gaat per direct op negeren. Een dergelijke toonzetting hoef ik niet op een verder leuk forum, het is FB niet.

Wat een rare reactie, wat zegt MaartenS nu helemaal?
Als je in het echte leven de mensen ook zo snel afschrijft....
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.451
397
Dordrecht
De toon is gewoon irritant sarcastisch in zijn laatste bericht, daar ben ik niet van gediend en hij is aan het drammen.
Dan ga je op block, dit is het echte leven juist niet, dus geen zin in zeikers en dat kan ik hier gelukkig zelf reguleren.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.