welke miter gauge voor mijn DWE7492

jorisvh

Post veel
maar ik ga geen maand wachten op iets dat ik bestel .
als je op een product uit China 1 maand moet wachten, dan is dat wellicht omdat dat uit China opgestuurd wordt.
op ali en banggood kan je filteren op "shipped from ...". als je dan een EU land kiest is het meestal sneller hier (tenzij ze wachten op voldoende bestellingen om het dan pas uit China te laten komen).
maar, vooral, hebt geen risico op gedoe met inklaringskosten edm.
probleem is dat ze allemaal uit spleetogenland zullen komen en dat ze verschrikkelijk op elkaar lijken
bedenkingen over Chinese producten, winkels, kwaliteit, levertermijnen ..., prima.
maar bedenkingen over een hele bevolkingsgroep, hou je beter voor jezelf.
 
  • Leuk
Waarderingen: Miko

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.375
832
69
Veldhoven

Blazer

Actieve deelnemer
20 jun 2021
111
13
Haacht
Ik heb deze, en bevalt me zeer goed!
Wel ja , maar als je hem voor 87,56€ wil verzonden uit CN word hij ten laatste op 13 september geleverd , is dus meer dan een maand .
wil je hem sneller dan word hij verzonden uit CZ maar dan betaal je ook al 118,57 en dan zou je hem hebben op 14 augustus wat dan wel aanvaardbaar is .
ik heb nu 129€betaald , zo groot is het verschil dan al niet meer vind ik .

ik zoek ook altijd wel waar ik het voordeligst kan kopen , maar de levertijd en de betrouwbaarheid van de shop is ook wel belangrijk vind ik
 

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.375
832
69
Veldhoven
Wel ja , maar als je hem voor 87,56€ wil verzonden uit CN word hij ten laatste op 13 september geleverd , is dus meer dan een maand .
wil je hem sneller dan word hij verzonden uit CZ maar dan betaal je ook al 118,57 en dan zou je hem hebben op 14 augustus wat dan wel aanvaardbaar is .
ik heb nu 129€betaald , zo groot is het verschil dan al niet meer vind ik .

ik zoek ook altijd wel waar ik het voordeligst kan kopen , maar de levertijd en de betrouwbaarheid van de shop is ook wel belangrijk vind ik
Ik heb de mijne al een aantal jaren. Heb hem indertijd aangepast omdat mijn toenmalige zaag sleuven van 16 mm had. De prijs die ik heb betaald weet ik helaas niet meer. Kan hem in mijn accounts bij verschillende webwinkels ook niet meer terugvinden. Ik weet wel, dat ik mijn verstekbak en afkortzaag opeens een stuk minder gebruikte. Zó goed bevalt het ding mij.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.