Welke bouwstofzuiger en schuurmachine combinatie?

Belgje

Actieve deelnemer
8 jul 2016
241
86
Hallo,

Ik wil een nieuwe schuurmachine kopen en twijfel nog tussen Dewalt dwe6423 of metabo 3125, ik neig naar de 1ste.
Het lijkt me een goed idee om ineens ook een stofzuiger erbij te kopen. Maar.... hoe weet of die past op de schuurmachine? Ik las dat de dewalt een andere aansluiting heeft ofzo?
 

Dencom

Actieve deelnemer
13 aug 2020
332
132
Bocholt (Kaulille) Belgie
Ik weet niet wat het budget is maar heb een keer een mirka kunnen lenen dan gaat schuren zelfs een leuke klus worden. Maar die prijs. Al zijn er tegenwoordig ook al chinese clones die zelfs op punten beter scoren en die enigzins betaalbaar zijn. Maar zon Mirka dat gaat wel gladjes zeg.
 

Belgje

Actieve deelnemer
8 jul 2016
241
86
Ik heb zelf de DeWalt i.c.m. een Kärcher (WD3 P) en een aansluitset. Op de WD3 P zit een stopcontact waarop je de schuurmachine kunt aansluiten. Zodra de schuurmachine aangaat, gaat de stofzuiger aan.

Je hebt ook de WD3 P Workshop, dat is een set van de WD3 P en het aansluitset.
bedankt! Die valt ook erg goed mee van prijs zeg!
Ik wacht tot morgen om te bestellen, misschien gaat er bij de solden nog wat af ;-)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.