wie is jouw BOB ?Bob’s your uncle
10-tallen jaren geleden hadden we in VL nonkel BOB
vandaag is het een andere BOB
wie is jouw BOB ?Bob’s your uncle
Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb ondertussen gezocht naar multiplex berken met HPL. Dit wordt enkel verkocht als volledig blad en kost dan 300 - 400 euro. Dit is me toch wat te duur.
@SuperBart63 : was je tevreden over de betonplex?
Aandachtspuntje: gewone multiplex is veel minder stijf en stabiel dan berken multiplex. En voor een zaagtafelblad is dat wel een dingetje, lijkt me.Een plaatje multiplex kost je de kop niet toch?
Beplak het aan beide zijden met hpl backing (zo’n 10€ per m2) en duikt ver onder de 300€.
Lijmkam en een pot contactlijm, eventueel een drukroller en “Bob’s your uncle”![]()
Verwacht je dat het zover gaat slijten dat de goedkoopste niet voldoet?
Zo, da's lang geleden dat ik die nog voorbij hoorde komen. Is eigenlijk van voor mijn tijd, maar toch kan ik me dat nog best herinneren.nonkel BOB
Ik heb toen simpele betonplex van de Gamma gebruikt. Was er eigenlijk wel vrij tevreden over. Glad genoeg maar niet te glad. Ongeveer een jaar gebruikt zonder problemen.Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb ondertussen gezocht naar multiplex berken met HPL. Dit wordt enkel verkocht als volledig blad en kost dan 300 - 400 euro. Dit is me toch wat te duur.
@SuperBart63 : was je tevreden over de betonplex?
Het probleem is dat hier in Belgie dergelijke tafels verkocht worden tegen prijzen van rond de 100 euro per m2. Dan wordt het ook een dure grap...Oude kantine tafel ophalen en kort zagen.
in kringwinkels oid zie ik regelmatig massieve meubels aan een haalbare prijsHet probleem is dat hier in Belgie dergelijke tafels verkocht worden tegen prijzen van rond de 100 euro per m2. Dan wordt het ook een dure grap...
![]()
Eiken HPL dekfineer platen 12mm en 18mm (m2352788900) — Platen en Panelen — Marktplaats
Mooie Eiken fineer platen 1210x2430Dikte12mm 32,5018mm 39,-www.marktplaats.nl
![]()
HPL Formica MB Grey fineer platen 305x130cm ( 404 ) (m2413384849) — Platen en Panelen — Marktplaats
Nieuwe Formica HPL fineer platenKleur MB Grey305 x 130 cmCirca 20 stuks beschikbaar€20,- per plaat, minimale afname 2 stuksLet op: wilt u langskomen ofwww.marktplaats.nl
En er staat nog meer. Plaat gewone multiplex, pot lijm en iets om het aan te drukken.. Lijkt mij goed te doen.. De eerste advertentie is ws nog interessanter.