Wegwerp messen Elektra Beckum HC260M

Tympy

Actieve deelnemer
16 mei 2017
384
113
Midden Nederland
Hoi,

Ik ben op zoek naar wegwerpmessen voor de Elektra Beckum HC260M. Eerst had ik hier al wat rond gezocht en kwam kruis tegen maar daar zijn ze niet meer leverbaar. De enige die ik nog online kan vinden zijn via amazon

Waar bestellen jullie ze? Het gaat dus de wegwerpmessen want ik beschik niet over de ombouw set.

Als er geen alternatieven zijn dan bestel ik ze via amazon

Alvast bedankt!

Groeten Thijmen
 

Musicus

Post veel
4 sep 2019
1.163
868
Ulvenhout
Of hier bij RS Tools.
Ik zou er even een belletje aan wagen.
 

city17

Actieve deelnemer
15 apr 2018
302
18
Groningen

Tympy

Actieve deelnemer
16 mei 2017
384
113
Midden Nederland
Een paar jaar terug had ik zo ook bij Woodfor Tooling besteld maar die lijken niet meer aan Nederland te leveren.

Volgens mij niet anders dan die van Metabo, de versie die ik heb is al blauw dus een van de latere versies. Maar als ik op Metabo messen zoek kom ik niet op heel veel andere resultaten.

RS Tools kan ik even een belletje aan wagen maar wat ze op de site aanbieden lijkt allemaal niet geschikt voor deze machine.

Dan lijkt de amazon verkoper toch wel de beste optie, misschien dat ik dan meteen maar een paar setjes bestel om de verzendkosten minder te laten wegen. Iemand in de buurt van Werkhoven (Utrecht) ook nog messen nodig? Dan kan ik die meteen mee bestellen en hoef je geen verzendkosten te betalen, kan je ze bij mij afhalen.
 
  • Leuk
Waarderingen: city17 en The Boktor

Tympy

Actieve deelnemer
16 mei 2017
384
113
Midden Nederland
Dank, dat lijken dezelfde als op amazon. Toch gek dat ze nergens in Nederland te vinden zijn.
Mocht iemand ook een setje willen, ik ga rond een uur of 4 even bestellen.

Kan ik daarna weer uitkijken naar het altijd leuke klusje van het afstellen :rolleyes:
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.