we missen onze super leden

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Waar zijn deze mag wel zeggen super leden gebleven we missen er een paar denk aan onze Belgische collega Touh (Andre) onze metrische Ambassadeur WR1944 en de chemicus Henk verhaar en mogelijk meer .......... hopelijk is er niets ernstigs aan de hand .

Vergeet ik nog Roeland :unsure:
 
Laatst bewerkt:

leroy

Post veel
23 jul 2010
1.023
32
Nou inderdaad rendew
We hebben het inderdaad wel over de groot meesters
Ook toxic niet te vergeten
Misschien dat Jaap wst duidelijkheid kan verschaffen
 

haasjetik

Actieve deelnemer
20 aug 2009
460
30
Bollenstreek
bijna een maand geleden aan Jaap gevraagd of hij iets wist over onze USA correspondent. Hij zou een mail sturen en ik neem aan dat er geen antwoord is gekomen. Over Tuoh: ik heb begrepen dat hij nog wel op een ander forum (of Facebook) actief is, dus daar gaat het goed mee. Van de overigen ... ?
 

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.763
981
Omgeving Eindhoven
In de periode dat het forum vernieuwd werd heb ik van enkele leden berichten voorbij zien komen dat ze genoeg hadden van het forum. Deels om negatieve reacties die persoonlijk waren of werden opgevat, deels om het gedoe rondom de vernieuwingen, waar enkelen ook moeite mee hadden, plus het proces en de reacties erop.

En ik ben bang dat andere media (oa Facebook) ook zorgen dat een forum als dit misschien wat minder bezocht wordt.
 
  • Leuk
Waarderingen: edjebel

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.057
1.689
Terkaple
www.woodworking.nl
bijna een maand geleden aan Jaap gevraagd of hij iets wist over onze USA correspondent. Hij zou een mail sturen en ik neem aan dat er geen antwoord is gekomen. Over Tuoh: ik heb begrepen dat hij nog wel op een ander forum (of Facebook) actief is, dus daar gaat het goed mee. Van de overigen ... ?
Heb WR1944 een mail gestuurd, maar geen antwoord gekregen. Ben zelf ook een paar jaar nauwelijks actief geweest op het forum door werk en ziekte in de familie. Pas sinds een paar weken ben ik weer wat in mijn werkplaats en automatisch ook als gewone houtbewerker op het forum actief. Zo gaat dat soms.

Overigens gaat het met het forum, qua bezoek, aantal berichten etc, erg goed sinds we op de nieuwe software over zijn gegaan.

jaap
 
  • Leuk
Waarderingen: Kor

haasjetik

Actieve deelnemer
20 aug 2009
460
30
Bollenstreek
Tuoh zie ik idd met regelmaat op FB langskomen. Ik mis hier echter zijn kennis en kunde wel hoor.
Absoluut, bij Tuoh had ik altijd het idee: "ik roep iets en er volgt een gedegen college". Ben ook een keer bij hem geweest (workshop houtbuigen) en dat was ook al zo'n kennissessie.

Overigens gaat het met het forum, qua bezoek, aantal berichten etc, erg goed sinds we op de nieuwe software over zijn gegaan.
Fijn, want ik maakte me destijds toch wel een beetje zorgen over het voortbestaan.
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.949
89
West-Friesland
De leden die ik al enige tijd mis zijn buiten de leden die al eerder genoemd zijn.

Botte Bijl (Finland)
Casper Labarre
Ernst Dubbois
Guus Flater
jjjlll
Lemen (Noorwegen)
Maja158
sirjacobsd

Er zijn vast wel meer leden waar ik op dit moment niet opkom.

Van touh (André) heb ik uit de het laatste persoonlijk contact begrepen dat het langzaamaan minder wordt met zijn ogen en daarom steeds meer beperkt wordt in de uitvoering van zijn geliefde vak en hobby houtbewerking.

Mvg, :).
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: jantje1987
Van touh (André) heb ik uit de het laatste persoonlijk contact begrepen dat het langzaamaan minder wordt met zijn ogen en daarom steeds meer beperkt wordt in de uitvoering van zijn geliefde vak en hobby houtbewerking.

Dit zijn dan weer berichten waar ik van schrik. Hoewel we allemaal ouder worden en Corona ook nog present is kunnen we er helaas niet omheen dat mede forum leden ons veel te vroeg ontvallen. Mogelijk kunnen we ergens een In Memoriam plaatsen.
Soms is de berichtgeving van een overlijden van een forum lid summier, al dan niet bewust of onbewust.
Ik zat te denken aan een kopje "nieuws" maar bedenk me dat dat dan weer gelijk vol staat omdat er zoveel verschillend nieuws te melden is .

Gr Edwin.
 
  • Leuk
Waarderingen: Henk de Rijk

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.057
1.689
Terkaple
www.woodworking.nl
Is er nog iemand die contact heeft gehad met WR1944 (Wim) ?
Een triest bericht, maar onze WR1944, Wim Roetman is op 7 december overleden. Wim was een fijn forumlid en schreef al heel vroeg in, op 22 maart 2008. Wim vertelde ons af en toe over zijn werk als ingenieur in de scheepsbouw en verhuisde zo'n 10 jaar geleden naar Allentown en ging samenwonen met zijn vriendin. Wim was voor ons ook de metrische ambassadeur in een land wat nog sterk het imperialistische systeem met inches, Fahrenheit etc hanteert. Wim Roetman is 76 jaar geworden, we zullen hem blijven herinneren als een bijzonder fijn forumlid. Rust in vrede.

jaap

 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.763
459
Almere
Joh, dat is een droevig bericht, na de post van René had ik nog even in mijn privé berichten gekeken en ik heb nog een conversatie staan (gedateerd 28 DEC 2015 over zijn luchtmacht tijd)
Zal zijn bijdrage missen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.