Onlangs zag ik een set kandelaars op Pinterest en ik wilde die proberen na te maken. Dus ik Rick gemailed en gevraagd of hij zulk soort hout had of kon samenstellen en het formaat aan hem doorgegeven. Rick zou echter Rick niet zijn wanneer hij rucksichtloos dat in elkaar gezet had maar hij gaf me eerst een tip had hoe ik dat zelf goedkoper voor elkaar kon krijgen aangezien ik eerst even wilde testen. Het zijn namelijk mijn eerste kandelaars. (thanks Rick!)
Ok, ik met Rick zijn tip aan de gang gegaan en bij de Praxis een plaat Multiplex gekocht
. Verzagen, op elkaar lijmen en draaien maar na 48 uur drogen.
Ik zelf vind de kleine qua vorm het mooist maar ben benieuwd naar jullie mening, ik wil er namelijk nog 2 maken voor een setje, alle 3 in een iets groter formaat. Zeg maar de Daltons maar dan met zijn drietjes
.

Ok, ik met Rick zijn tip aan de gang gegaan en bij de Praxis een plaat Multiplex gekocht
Ik zelf vind de kleine qua vorm het mooist maar ben benieuwd naar jullie mening, ik wil er namelijk nog 2 maken voor een setje, alle 3 in een iets groter formaat. Zeg maar de Daltons maar dan met zijn drietjes

Laatst bewerkt: