wax , pasta als glijmiddel

JMe

Actieve deelnemer
25 mrt 2017
242
186
Voordeel van silbergleit is dat er geen siliconen in zitten voor als je later je werkstukken wilt schilderen of lijmen.
Volgens mij zit er in die andere ook geen siliconen, volgens de beschrijving allemaal overschilderbaar.

Blazer

Actieve deelnemer
20 jun 2021
146
14
Haacht
oké , mogelijkheden genoeg zou ik zeggen , ga eens kijken wat ik hier in mijn buurt kan vinden .
theelichtjes heb ik zowiezo in huis , maar die bisson moet wel te vinden zijn

Doubledot

Actieve deelnemer
2 jan 2021
311
135
Zaanstreek
silbergleit ruikt juist lekker! haha of wacht, noemen we dit gewoon 'nostalgisch'?
Toevallig gisteren nog m'n vlakbank staan inpoetsen met dat spul.

John1969

Post veel
10 jul 2023
1.358
870
‘s-Hertogenbosch
Vroeger hadden we een zwezerik in de werkplaats hangen voor dit doel 🤢werkte ook goed op m’n duifje, maar toen ik erachter kwam dat een dinerkaars ook fantastisch werkte is dat stinkding verhuisd naar weet ik niet waar…. M’n collega’s vonden het ook een uitkomst. Alle kaarsresten werden zo ook mooi opgebruikt en met de kerst weer nieuwe 🤩

• Leuk
Waarderingen: ornament

Rizz

Oud hout
15 apr 2014
2.799
991
Moordrecht
Ik dan weer Silbergleit. Heeft wel even droogtijd nodig, dus het is niet smeren en gelijk door. Dat kan wel, maar het werkt beter als het goed droog is

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.