Goede avond mede tackers zo te horen zijn velen van jullie zeer gecharmeerd van Ecotools, iets wat ik al eerder heb gehoord hier op het forum. Op zich een goed teken, en voor die prijs, kun je niet echt een bult vallen. De tackers van Ecotools hebben allen een druppeltje olie nodig, vele andere merken hebben dit niet, die zijn vrij van olie. Is dit een nadeel of een voordeel, je werkstuk zal het in ieder geval waarderen olie-vrij of niet? Bij compressors is het een voordeel qua levensduur als je een model hebt waar olie in moet worden "gekieperd", hoe zou dat met tackers verhouden??? Ecotools is niet echt gul met zijn garantie van 6 maanden. Meestal wordt er een jaar aangehouden, ook vind ik het opvallend dat ze aanraden een extra slagpin erbij te bestellen. Is dat ook aan te raden bij de andere merken??
In ieder geval als ik de reactie lees van Houtmoet geeft dat de burger moed, hij ken kennelijk tegen een stootje. Houtmoet vraagje, welke dure merken gaven er de brui aan, ben benieuwd, en is dat uit eigen ervaring, of van horen zeggen,......dank
Zotvanhout ik heb je model eventjes gecheckt op Amazon en daar blijkt ie behoorlijk populair te zijn met positieve reviews.
Mans was het niet verstandiger geweest gelijk een brad tacker aan te schaffen ipv een combi, vijlen is een onderdeel van houtbewerking, en ik doe het graag, maar niet op een nieuw stuk gereedschap.