Wat is de naam hiervan

thomasz

Post veel
11 apr 2015
1.989
816
Omgeving Leiden
Gevonden! Bij meubelbeslagonline.nl. Die vonden het blijkbaar het makkelijkst om te zeggen dat ze het niet hebben :)

"Geen dank, geen hulde, geef liever een gulden...."


En dan vastzetten met een achterwandschroef o.i.d. en niet met een verzonken schroef zoals boosterme dat heeft gedaan: dat is echt lelijk.
 
Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Waarderingen: Davejje

Miko

Actieve deelnemer
21 dec 2022
139
32
Utrecht
Gevonden! Bij meubelbeslagonline.nl. Die vonden het blijkbaar het makkelijkst om te zeggen dat ze het niet hebben :)

"Geen dank, geen hulde, geef liever een gulden...."


En dan vastzetten met een achterwandschroef o.i.d. en niet met een verzonken schroef zoals boosterme dat heeft gedaan: dat is echt lelijk.
Jij hebt ook wel een talent hoor😉.
 

thomasz

Post veel
11 apr 2015
1.989
816
Omgeving Leiden
Hopelijk kan iemand mij hier naar het juist artikel of vergelijkbaar artikel verwijzen.
Ik ben al een tijdje opzoek naar een soort van klem die infreesbaar is in een 15 of 18mm plaat. Die je met een inbus sleutel kan in of uitdraaien om vervolgens iets mee te kunnen klemmen.
Onderstaande foto zit in een product dus is geen verwijzing naar het artikel wat ik zoek.



Zie onderstaande foto. Bekijk bijlage 134106
Nou ben ik wel benieuwd @Davejje wat je plannen er mee zijn.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.699
2.570
Gaanderen
Ik kan uit zeer lange ervaring zeggen dat het kan gebeuren dat je niet de link kan leggen tussen wat een klant zegt/schrijft en wat je daar uit kan opmaken als verkoper. Hoe beter je in je technische termen bent des te moeilijker wordt het om een klant te begrijpen die voor jou niet de verkeerde termen gebruikt.
Ik had ook nooit bij meubelpoten gezocht.
 

Davejje

Nieuw lid
24 aug 2021
6
0
Limburg
Sorry voor mijn late reactie, laatste dagen druk geweest met andere dingen!
Gevonden! Bij meubelbeslagonline.nl. Die vonden het blijkbaar het makkelijkst om te zeggen dat ze het niet hebben :)

"Geen dank, geen hulde, geef liever een gulden...."


En dan vastzetten met een achterwandschroef o.i.d. en niet met een verzonken schroef zoals boosterme dat heeft gedaan: dat is echt lelijk.
Bedankt voor dit gewledig zoekwerk!
En dan er maar niet over te spreken dat meubelbeslagonline mij aangegeven heeft dit artikel niet te hebben of een vervangend artikel te kunnen kan leveren!
Al kan ik mij voorstellen met zoveel artikelen dat je ze ook niet allemaal herkent.

Het is inderdaad om iets licht te klemmen.
Het gaat in dit geval ook om een stoel verhoger maar geen Tipp Trapp Stokke stoel.
Nogmaals dank allemaal!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.