Zelfs ik durf dit geen houtbewerken te noemen, ondanks dat dit wel het hoofdcomponent is in deze kist. Ik zou hem van metaal gemaakt hebben als ik daar vaardig in was, maar dat komt vast nog wel eens (ooit). Nu kan ik nooit meer mijn spanbanden, bagagenet, handschoenen, wielblokken en andere benodigdheden vergeten als ik de kar meeneem (wat best vaak gebeurt).

Nu ga ik morgen iets groots ophalen (en zwaar) wat (gelukkig) op wielen staat. Om het mezelf makkelijk te maken heb ik dit ding, opgepikt op een rommelmarkt, op een houten kruis gezet en daarmee is hij handig afneembaar:

Naast de kar zelf, een budgetding van de Hornbach waar ik al jaren plezier van heb, gebruik ik ook regelmatig mijn oprijplaten. Minder leuk is het steeds met die dingen slepen en het gerammel in de kar als ik ze bij heb. Dat is nu verleden tijd:

Nu kan ik morgen veilig de gatensteek gaan ophalen
.

Nu ga ik morgen iets groots ophalen (en zwaar) wat (gelukkig) op wielen staat. Om het mezelf makkelijk te maken heb ik dit ding, opgepikt op een rommelmarkt, op een houten kruis gezet en daarmee is hij handig afneembaar:

Naast de kar zelf, een budgetding van de Hornbach waar ik al jaren plezier van heb, gebruik ik ook regelmatig mijn oprijplaten. Minder leuk is het steeds met die dingen slepen en het gerammel in de kar als ik ze bij heb. Dat is nu verleden tijd:

Nu kan ik morgen veilig de gatensteek gaan ophalen