Wat ik nou aan mijn kar heb hangen

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.584
1.803
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Zelfs ik durf dit geen houtbewerken te noemen, ondanks dat dit wel het hoofdcomponent is in deze kist. Ik zou hem van metaal gemaakt hebben als ik daar vaardig in was, maar dat komt vast nog wel eens (ooit). Nu kan ik nooit meer mijn spanbanden, bagagenet, handschoenen, wielblokken en andere benodigdheden vergeten als ik de kar meeneem (wat best vaak gebeurt).

WhatsApp Image 2022-09-03 at 16.35.17.jpeg

Nu ga ik morgen iets groots ophalen (en zwaar) wat (gelukkig) op wielen staat. Om het mezelf makkelijk te maken heb ik dit ding, opgepikt op een rommelmarkt, op een houten kruis gezet en daarmee is hij handig afneembaar:

WhatsApp Image 2022-09-03 at 16.35.34.jpeg

Naast de kar zelf, een budgetding van de Hornbach waar ik al jaren plezier van heb, gebruik ik ook regelmatig mijn oprijplaten. Minder leuk is het steeds met die dingen slepen en het gerammel in de kar als ik ze bij heb. Dat is nu verleden tijd:

WhatsApp Image 2022-09-03 at 17.14.47.jpeg

Nu kan ik morgen veilig de gatensteek gaan ophalen :).
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2022-09-03 at 16.35.17.jpeg
    WhatsApp Image 2022-09-03 at 16.35.17.jpeg
    247,6 KB · Weergaven: 22

Boktor026

Actieve deelnemer
1 sep 2016
580
156
Zelfs ik durf dit geen houtbewerken te noemen, ondanks dat dit wel het hoofdcomponent is in deze kist. Ik zou hem van metaal gemaakt hebben als ik daar vaardig in was, maar dat komt vast nog wel eens (ooit). Nu kan ik nooit meer mijn spanbanden, bagagenet, handschoenen, wielblokken en andere benodigdheden vergeten als ik de kar meeneem (wat best vaak gebeurt).

Bekijk bijlage 123228

Nu ga ik morgen iets groots ophalen (en zwaar) wat (gelukkig) op wielen staat. Om het mezelf makkelijk te maken heb ik dit ding, opgepikt op een rommelmarkt, op een houten kruis gezet en daarmee is hij handig afneembaar:

Bekijk bijlage 123229

Naast de kar zelf, een budgetding van de Hornbach waar ik al jaren plezier van heb, gebruik ik ook regelmatig mijn oprijplaten. Minder leuk is het steeds met die dingen slepen en het gerammel in de kar als ik ze bij heb. Dat is nu verleden tijd:

Bekijk bijlage 123231

Nu kan ik morgen veilig de gatensteek gaan ophalen :).
Ik zie een herkenbare automobiel 😎
 
  • Leuk
Waarderingen: Hiertebreeddaartelang

matsuba

Actieve deelnemer
3 feb 2017
86
61
Nijmegen
Ja precies wat hierboven word gezegd. Gewoon je kenteken blurren want je hoort toch al zoveel rare en vervelende dingen vandaag de dag.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.